- "We need no wings to fly" ✎

Chapter 18- We are safe now

Det hade gått ännu en tid utan något steg fram. 
"Jag hittade henne!",skrek Matt 
Samtidigt sprang alla vi fram till honom. "Hon är långt ifrån oss mer än vad man kan tro när man åker bil vi kan ta oss dit men....",sa Matt

 
"Men alla vi kommer inte kunna ta oss dit"
"vadå varför?" "För det är samma ställe som Alfan är i då kan han hitta oss lät men er två har han inte sett",förklarade Matt. "Aldrig jag åker inte med kotten",klagade jag. "Ska du ha din tjej måste du orka åka någon minut med honom",sa Derek och tog fram några vapen till oss. "Han är knappt vid liv",klagade jag. "tro mig han jobbar bättre utan liv",flinade Derek och räckte fram vapnen. Jag tog irriterat emot dem och förberedde mig. Efter några minuter var vi klara och satte oss i bilen och körde iväg. "Justin är kär hahahaha",retades Scott. "Scott sluta jag svär jag är inte på humör.",sade jag irriterat. Men det hjälpte verkligen inte absolut inte han fortsatte och tillslut kunde inte jag tåla nån mer. "Scott sluta din fucking o mänskliga människa du vet inte ens hur det känns att älska någon och sen att hon är mellan liv och död",skrek jag och fick nästan tårar. "Tro mig jag vet riktigt bra",sa han och vart någorlunda ledsen. Jag fortsatte väggen fram och plötsligt kraschade vi med något. Jag kände inte mer än hur jag fick på mig en massa glas och hur något hamnade in i bilen. Jag kisade med ögonen och såg en älg hamnat i bilen. Jag röck snabbt till och öppnade dörren och hoppade ut så jag låg på marken. Jag hostade för fullt och blödde ut från munnen vilket jag mer tror var hosta ut blod. "Bieber!, trodde aldrig du var så svag?",sade en mörk röst. Jag lyfte snabbt upp huvudet och såg en lång man med en svart skin kappa och långa skin stövlar och en hatt på huvudet, i handen hade han en stav eller vad man nu kallar det.
"Vem är du?",morrade jag. "Haha oj har inte Derek presenterat mig för dig, det var synd vi har en bra historia tillsammans vi.",sade han och lade sin fot över mig. "Jag är Alfan......." "Du dödade Dereks föräldrar och Jackson ditt jävla svin",röt jag och försökte slå honom men han slog mig med något elektricitet stav så hela min kropp fick flera störar.
 
 
 
"Det är ingen idé, jag trodde att genom att få hit din lila tjej kunna få hit Derek men jag kommer nog bara kunna döda dig",sade han och trampade hårt på mig. Innan han bar upp mig och puttade mig så jag gick framför honom. "Ska du ha din bitch så måste du jobba för det, bara en tjänst",sade han "vad är det?",frågade jag. Det får du veta när vi är framme. Vi gick in i skogen och ner under en kulle och sedan in till avloppet och sedan till en källare. "Så vi är framme vad är det du vill mig?",sade jag. "Kort bara att du tar den där tjejen och testar om hon är bra du vet jag vill inte ha dåliga tjejer ikväll",sade han och pekade på en tjej som stod framför mig. "Bara det och sen så ska jag få det jag vill",sade jag och gick fram till tjejen. Hon tryckte sina läppar mot mina, jag kysste henne snabbt och tänkte avbryta men hon fortsatte. "Wait du testade knappt mig",mumlade hon och lekte med mina byxor. "Nej det räcker",försökte jag säga men hon höll fast sig vid mig. Ett ljud av att ett staket eller något sånt lyftes upp lät och det kändes inte skönt av det, utan att avbryta kyssen såg jag snett med ögonen vad det var och vart chockad över det jag såg jag puttade hårt bort tjejen och slog på glasfönstret som Maddison satt bakom, hon satt på golvet fast spänt och tittade minst lika chockat på mig. Han hade planerat det här fan hon kommer aldrig förlåta mig. Några killar drog bak mig och drog med mig in till rummet, dem fängslade fast mig vid väggen framför Maddison. Hon såg helt förkrossad ut och slagen ut. Det var innan jag fick syn på skottet hon hade i sin handled. Dem lämnade oss i rummet och stängde dörrarna och staketet. "Maddison",mumlade jag och kände hur tårarna rann ner. Hon svarade inte utan flyttade blicken från mig till ett hörn. "Maddison snälla svars jag kan få ut dig härifrån jag tänker inte lämna dig",snyftade jag. Fotsteg hördes och ur hörnet hon kollade på kom en kille ut. "Justin du kan väl inte fly med henne innan jag får bort hennes oskuld som du inte har lyckats få bort."sade han och lade ner Maddison och lade sig över henne. Jag drog och slöt i hängslets medan han drog av henne kläderna och kysste henne varje gång jag såg honom kyssa henne kände jag ännu mer styrka i mig och drog hårdare. En kille kom in och ströp mig från halsen. "EY sluta annars får du det rejält",hotade han. jag sket i honom och fortsatte dra. han tog fram en smisk och smiskade mig så det vart stora långa sår. Men det stoppade inte mig. "Sluta",skrek killen. "du vet inte hur det känns, att den du älskar dör framför dina ögon, du vet verkligen inte snälla hjälp mig jag kan göra vad du vill ge dig hur mycket pengar du vill",snyftade jag. "Älskar du henne?, så mycket?",frågade han. "Du anar inte hur mycket tro mig" 
 
"S-sluta försök inte jag tänker inte göra det",sade killen och gick ut från källaren. 
 Paul drog av henne byxorna och lekte med hennes ben. Hon låg endast i linne. Hon försökte få bort honom men han slog då bara henne ännu mer. Jag kände mig så svag som stod här och kollade på honom när han lekte med henne. *kvarsittningen, rånet vi gjorde tillsammans, när hon gjorde rent mina sår, när hon puttade ner mig i vattnet, när jag för första gången kysste henne* allt spelades upp i mitt huvud allt hänt oss allt vi gjort. Ilskan steg otroligt mycket i mig jag kände mig starkare än någonsin. Jag drog det hårdaste jag kunde i hängslet så det gick av. Paul vände sig skrämt. Jag såg honom argt i ögonen och höll i hängslet som hade fastnat i mina händer då det gick av av väggen jag tog det och slog honom hårt på ryggen med det så han skrek högt. Jag trampade på honom och tog hans pistol och höll den över hans huvud. Alfan och två andra killar kom in. Jag sköt snabbt bort hängslen som höll Maddison så hon snabbt kröp bakom mig. "Okej så du blir starkare av din stora kärlek!",sa Alfan och tog fram sin pistol. Jag reste mig upp, sköt Paul i magen och riktade den mot Alfan. "Det är okej han var ändå inte till bra användning, men jag tror nog det är dags att göra dig svag",sade han och förberedde pistolen innan han sköt 
iväg ett skott. Allt gick i slowmotion, skottet var riktat på Maddison. Jag han inte se eller tänka på något innan Scott ställde sig framför oss och fick skottet rakt i hjärtat och ännu en till i axeln, men han höll ändå kvar sig och täckte oss av alla skott. Scott föll ner på golvet, blid börja rinna ut från hans mun. Jag bröt ihop jag med och kunde inte tro det jag höll upp hans huvud och kramade honom. Jag hade just förlorat en utav mina bästa kompisar. Alfan ställde sig framför mig och höll pistolen på mitt huvud. "Friends dont stay to long",sade han och tänkte precis skutta iväg ett skott. Jag knep ihop ögonen och väntade på känslan av att skottet skulle hamna rakt in i huvudet på mig men det kom aldrig. Jag öppnade ögonen och såg hur Derek stod bakom Alfan och höll pistolen mot hans huvud. "tack Gud",andades jag och reste mig och såg dem andra killarna slåss med vakterna. "Det är okej polisen kommer, vi måste dra snabbt",sa Derek. "Okej, men bara en sak till.",sade jag och tog Dereks pistol. Jag skött iväg ett skott rakt i huvudet på Alfan och ett ännu rakt i hans hjärta. "Aja jag hade längtat till att göra det men du gjorde det, ett skott till bara",flinade Derek. Jag drog in Maddison i min famn och gick ut. "I axeln",viskade jag åt Derek och kysste Maddison på hjässan. 
 
 
Vi hade åkt hem polisen hade tagit hand om allt, Matt hade tagit hand om Scott så han var i sjukhuset nu. Derek hade sagt att Maddison skulle stanna hos oss bara för säkerhets skull. Men jag förstod verkligen henne. Hon satt ihop knipt i soffan helt själv och var minst lika rädd. " baby, allt är okej, allt är slut, vill du duscha?",viskade jag. Hon såg upp på mig och drog av sig sitt linne och lade sig över mig. Jag vart riktigt chockad över det hon gjorde. Hon tryckte intensiv sina läppar mot mina och drog av mig mina byxor och skor. "Baby, du behöver inte om du inte vill",mumlade jag. Hon såg mig i ögonen och lade sig över mitt bröst. Jag kunde känna hennes lösa andetag på mina bröst och hur hennes hjärta dunkade mot mitt. Jag ställde mig upp med henne i famnen och gick sakta mot duschen. Jag spände mina händer ännu mer runt henne och gick in med henne till duschen. Jag satte på varmt vattnet och drog in henne. Våra läppar möttes i en mjuk kyss, jag knäppte upp hennes bh med en hand och tryckte henne så nära jag bara kunde in i min famn. 

Sorry! Döda mig gör vad ni vill med mig, tyck vad ni vill men jag har haft fullt upp och har skit ont i nacken ner till ryggen och kan knappt gå av jävla studsmattan Tips! försök inte göra backflip om du är nybörjare. Men iallafall KOMMENTERA snäääla för jag föll helt för er i förra kapitlet ni va så snälla ughhh jag kan inte ens beskriva hur glad jag vart av dem. 

Postat av: Freja

Mer, mer, mer, kan inte leva utan denna novell!! Så BRA!!

Svar: Aww tack så himla mycket!!
Biebertimez blogg

2013-08-11 @ 17:46:48
Postat av: Elin

As bra :))))))))))

2013-08-11 @ 20:34:28
Postat av: Anonym

Så f***ing amazing!! Förlåt mina ordval, men du är helt otrolig!! Man vill bara läsa mera av dina kapitel!! Man får aldrig nog!! Du är så sjukt bra!!
Oxox

Svar: haha ingen fara, tack ni är bara så underbara det är ni som får mig att skriva så bra era fina kommentarer
Biebertimez blogg

2013-08-13 @ 11:18:59
Postat av: jasmina

ohh så bra på designen ska jag bara ha justin och selena min nya blog gheter www.justindrewnovell.bloggplatsen.se skicka bilden på min hotmail om du vill [email protected] :) taksam för svar

2013-08-20 @ 23:11:09
URL: http://www.justindrewnovell.bloggplatsen.se
Postat av: jasmina

asså din novell är sjukt bra meeeeeer

2013-08-20 @ 23:11:49
URL: http://www.justindrewnovell.bloggplatsen.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: