- "We need no wings to fly" ✎

Chapter 36- I want you....more

Previously on: WNNWTF

Han träffade punkten jag inte ens vetat varför den fanns, han besvarade den outtalade frågan, var det verkligen det jag trot om honom, var det verkligen det jag var rädd för??
"Eller?",fortsatte han med en lägre röst. 
Jag vände blicken blixt snabbt mot honom och såg rakt in i hans ögon. Han kramade mig djupt i sin varma famn och fortsatte trösta mig med några ord som stötte varje gång rakt in i mitt hjärta och torka bort mina tårar.
_________________________________________________________________________________
Maddisons perspektiv 
Han släppte taget om mig och ställde sig upp vid fönstret och stirrade ut genom fönstret. 
"Vinkännare inte vara kvar här länge",sa han efter en stund.
"Wuuut! Skämtar du?, jag hade typ skapat en hel novell om hur jag ska starta livet här o så säger du inte länge?",sa jag häpet innan jag reste mig häftigt upp från lutningen jag var i. Justin vände sig om mot mig med händerna fortfarande mot fönstrets kant. Han var så sexig vid den ställningen, hans vita tunna tröja, hans hud lös igenom den, eller så var den tunn. Jag bet mig i underläppen av lust. 
Jag ruskade lite på huvudet för att svepa bort tankarna.
Justin tog de få stegen från fönstret till sängen och satte sig ner på sängen. 
"Vad gick dig att göra det, tro att vi skulle vara kvar här en lång tid huh?",sa han med en lugn röst och la sin hand på min kind innan han smekte min kind med sin tumme. 
"För.......", mumlade jag på försök efter något vettigt svar. 
"För att?",fortsatte Justin och sänkte en aning huvudet för att möta mina ögon. 
"För att Nathan är efter oss",sa jag snabbt. 
Justins vänliga min förändrades till en mycket strängare. 
"Trodde du verkligen det var därför jag tog hela den vägen för att rymma från Nathan?",sa han med någon melodi i rösten som jag inte riktigt kunde gissa fram vad den berodde på.
" Vad då!",sa jag och separerade läpparna för att uttrycka en beundrande, jag. 
"För att få vara ifred med min sex gudinna",uttalade han med en rasp sexig röst. Han lutade sig över mig tills vi låg helt ner på sängen, Justin låg över mig med händerna vid varsin sida om mig. 
Jag hade sån lust att retas med honom som tagit mig hit och oroat mig så mycket för något litet.
"Va?, vem är din sex gudinna?",frågade jag med en töntig röst. 
Justin stannade mitt i det han höll på med och såg på mig oseriöst.
"Antingen så spelar du dum eller så är du verkligen stendum.  
Jag drog handen över hans bröst innan jag började knäppa upp hans knappar som låg vid bröstet som skiljde den högra sidan från den vänstra av tröjan.Justin betraktade varje steg jag gjorde, hans hår hängde ner när han såg ner sådär.
"Vet inte, kanske jag är det men..varför just sexgudinna?",frågade jag och såg upp på honom.
Han såg fortfarande ner några sekunder till innan ha såg rakt in i mina ögon.
"För att hon är så jävligt sexig och för att hon alltid lyckas tända mig, och det borde hon känna nu",sa han.
Jag fattade inte det direkt men snart förstod jag, jag kände det hårda, upprörda mot mitt lår. 
Jag såg förvånat upp på honom innan jag började fnittra, riktigt högt. 
Justin tryckte sina läppar mot min rött så öppna mun då jag fortfarande fnittrade. 
"Vad fnittrar du åt",sa han mellan kyssarna. 
Jag skärpte till mig och besvarade hans kyssar. Det var så annorlunda nu än förut. Nu var det ändå ett tag sen han kysste mig på det viset. Hans läppar tryckte sig mjukt och omsorgsfullt mot mina. De var fuktiga och mjuka, det vore som att jag sjönk i hans läppar. Han tog stöd av sin andra hand och la den mot min kind innan han började smeka mig och ta ett stadigare grepp om mitt huvud. Hans varma tunga lekte nu med min. Han flyttade sina varma läppar till min hals och lämnade enkla upphetsande kyssar över hela min hals. Hans hand vilade mot mitt bröst, tryckte ibland i eller masserade mitt bröst. 
Jag drog mina händer över hans mage och drog upp hans tröja. Han hjälpte till och slängde sedan ifrån sig tröjan och drog i mitt tunna blåa linne. Han masserade de ställen bh:n inte täckte och tryckte sina läppar mot mina igen. Justin fortsatte med det innan han drog in sin hand under min bh och tryckte enkelt med sina stora händer på det så en våg av njutande känsla gnistrade inombords. Jag stönade lågt. 
"Justin",viskade jag nästan.
Justin såg upp på mig. Jag drog bort honom ifrån mig.
Han såg förvånat på mig på grund av mitt beteende, jag har ju trots allt aldrig nekat sånt av honom men nu visste jag, jag hade en anledning. 
"Varför?", var det enda han släppte ur sina mungipor.
"Inte nu",sa jag
Han verkade ändå respektera mitt val och ställde sig upp på golvet. 
"Är du hungrig!",frågade han.
"Helvete ja!",sa jag och reste mig upp jag med. 
Jag tog upp mitt blåa linne och satte på mig det, Justin gjorde det samma med sin tröja som jag verkligen var lite irriterad på att han hade, det finns ju säkert fortfarande tjejer här!
Jag satte upp håret i en slarvig boll innan jag gick efter Justin ner till lobbyn. 
"Närmaste restaurang??",frågade Justin rakt över. 
"Babilion, tvärs över gatan", sa han och tydligt kunde man höra hans utländska brytning.
"Tack",sa Justin och flätade ihop våra händer.
Vi gick ut från lobbyn och följde det mannen sagt pr oss och gick tvärs över gatan. Även fast vi befann oss i USA så gav platsen en känsla av att vi befann oss i Rom,Grekland eller något liknande. 
Det visade sig vara en pizzeria, jag klagade inte direkt. Pizza var trots allt utav det godaste jag visste. Vi satte oss vid ett bord intill fönstret, jag kikade igenom menyn. 
"Då vad ska du ha?",frågade Justin 
"Hawaii",svarade jag. 
Justin ropade hit servitören och beställde hit dem. 
"Så hur är det",frågade Justin när han märkte hur intensivt jag stirrade ut genom fönstret.
"Va, bra antar jag. Varför undrar du?",svarade jag och vände mig om mot honom.
"Varför!, så det var fel att fråga hur du mår, men iallafall, du såg bara ut att vara dränkt i dina tankar långt ifrån mig",sa Justin och uttalade det sista med mer lust i rösten.
"Really?, jag sitter typ 6cm ifrån dig. Men nej jag tänkte bara på hur italienskt eller grekiskt det såg ut här",sa jag och såg ut genom fönstret igen. 
"Men nu har du ställt en fråga nu är det min tur, vad stirrar du egentligen på?",fortsatte jag.
Han log självsäkert.
"Jag skulle föredra dig sådär",svarade han istället och pekade på en staty med en kvinna som stod helt naken. Jag koncentrerade blicken på skylten och om jag inte hade fel så stod det Afrodite med en mörkblå färg. 
"Som Afrodite",sa jag drygt. 
"Då skulle ju du iallafall ge mig lite av din kärlek som avrättar vem som helst.",sa han och la sina händer på mina innan han drog fram mig mot sig så jag slog mig hårt in i bordet vilket gjorde att ett lågt stön lämnade  mina läppar.
Jag såg hur några vände sig om mot oss och stirrade stumt på oss undrade på vad vi egentligen höll på med men Justin verkade inte bry sig om det. 
"Så du har inte nöjt dig med all juice jag gett dig", hånlog jag och drog ner min han dunder bordet och masserade hans lår innan jag började ta mig upp en bit hela tiden. 
"Nej" 
Jag närma mig upp till honom innan 
jag stannade upp.
"Nej, du hörde vad jag sa, jag har inte nöjt mig med det",sa han igen och såg upp på mig. Jag kunde se att han var lite påverkad av det jag gjort med honom men inte tillräckligt nog. Jag såg på honom en lång tid innan jag sakta drog tillbaka min hand och lutade mig bakåt. 
Servitören lade ner pizzorna på bordet och sedan försvann han igen. Jag betraktade servitören tills han försvann in bakom den lilla trä dörren.
Jag vände mig om och började äta av min pizza. Justin höjde på ögonbrynen och såg skumt på mig innan han skakade lätt på huvudet och började äta av sin pizza. 
Bit efter bit åkte in i min mage tills tallriken vart tom.
Jag höll för min propp mätta mage och lät ett suck lämna min mun.
"Vill du ta en promenad?",frågade Justin.
"Visst, varför inte",svarade jag och reste mig.
Justin la pengarna under menyn innan han sedan bakom mig steg ut från pizzerian och började gå.
Justin fiskade upp ett cigarett paket och drog sedan ut en cigg som han började röka på. 
"Så du har börjat röka igen?",frågade jag och såg ner på marken.
"Jag hade aldrig slutat men jag har bara inte rökt framför dig",sa han och blåste ut röken innan han tog ännu ett djupt blås.
"Droger, har du slutat med det?",frågade jag.
"Japp",sa han och såg bort.
"Säkert?",frågade jag.
"Jaa! Sa jag ju",sa han med en irriterad röst.
Jag stannade upp mitt i våran promenad och såg upp på honom. 
"Jag skulle aldrig stå emellan något du är beroende av men jag har inte något kvar i mig av att någon dag behöva se dig falla framför mina ögon.
Justin kastade ner fimpen på grå asfalten och trampade ber den. 
"Du kommer inte",sa han kallt och kliade i näsan så tydliga snyftningar lät. Han började gå mot hotellet igen. Jag suckade högt innan jag började gå in till hotellet jag med.

Justins Perspektiv
Jag tryckte på knappen till hissen. Det tog en son tid tills den äntligen var framme. De stora metal dörrarna öppnades och en smal kille steg ut. Jag steg in i hissen och tryckte på våning 4. Dörrarna var precis påväg att stängas innan en fot ställdes emellan och hennes kropp trängde sig in i hissen. Hon hade blivit en aning duktig om kroppen och om jag inte var dålig i synen redan på sån kort tid fått en bronset färg på huden. 
"Justin", mumlade hon och trängde sig fram. 
"Förlåt, det var inte meningen att störa dig"
Hon tog ett steg närmre mig och drog sina händer över min bröstkorg innan hon tryckte sina läppar mjukt mot mina. Jag besvarade hennes kyss och lät våra läppar massera varandras. Maddison drog sin hand över min mage innan hon lyfte upp min tröja och gled med sin hand över mina magmuskler.
Jag tryckte in henne mot väggen och la mina händer på hennes lår innan jag lyfte upp henne , hon landade runt min midja med ett studsande hopp så hennes ben slingrades mot min midja. 
Hennes sexiga stön sjönk långt in i min kropp och tände verkligen på mig. Jag lät våra romantiska kyssar gå vidare till intensiva upphetsande hångel. Hennes naglar gled över min rygg och gjorde så jag fick rysningar längs ryggraden. Jag hörde hur de stora metal dörrarna separerades från varandra, att separera mig och Maddison just nu kändes utav de mest omöjliga händelserna just nu. Jag vill inte lämna henne, jag vill bara ha henne tätt intill mig, hårt mot min kropp, få höra hennes avrättande stön.  
Jag gick ut från hissen och letade efter mitt ingång kort. 
Jag försökte leta efter det men lyckades inget vidare, Maddison drog bort min hand och stoppade in sina händer i min ficka utan att avbryta något utav det vi höll på med. Hon drog ut sin hand och riktigt väl så hade hon kortet, hon drog det snabbt förbi dörren och drog ner handtaget. Jag sparkade upp dörren med min fot och utan att märka så råka jag snubbla på dörrens trä kant eller vad det nu ön kallas, jag skyndade mig med att vända mig om så jag var den som skulle hamna först på marken. Jag landade på marken men det var inte en så himla stor grej, inom riktiga slagsmål jag hamnat i innan så var det här en enkel grej. Vi låg kvar där en stund och bara stirrade på varandra, även fast rummet var täckt av mörker. 
Jag kunde höra hur ett in grävt fnitter började studsa mellan rummets väggar. Jag hängde på i fnittret och han inte långt innan Maddison tystnade och sen dess tappade jag tanken om vad hon gjorde eller vart hon var, hennes tyngd som låg över min kropp verkade ha rest sig men ändå inte. Jag kunde höra några ljud jag inte riktigt väl kunde gissa varifrån de kom. 
__________________________________________________________________________________
Sent, men jag tror nog den var lite bättre än förra, så jag hoppas ni verkligen kommenterar vad ni tycker. För de är så viktigt för mig, jag blir sååå glad när jag får syn på era kommentarer. 

Förresten, vill ni att dem ska ha sex i nästa kapitel eller inte??

Snälla kommentera!

Postat av: Justindrewnovell

BRA!
Ja det tycker jag dem kan ha!! :D

2014-02-09 @ 13:16:50
URL: http://justindrewnovell.blogg.se
Postat av: Emelie

jätte bra !! :D

svar : ja :)

2014-02-09 @ 13:47:41
URL: http://storiesaboutjustinb.blogg.se
Postat av: Thea

Grymt bra!!
Svar: det spelar ingen roll men dom påbörjade ju någonting nu..

Svar: Hahahaha precis!
Biebertimez.blogg.se

2014-02-09 @ 19:40:29
Postat av: Cloé

I ochmed att de påbörjade något tycker jag att de ska avsluta det med

2014-02-09 @ 22:15:53
Postat av: ebba

Braaaa!
Svar: yes! Why not liksom

2014-02-10 @ 17:40:06
Postat av: Ida

Riktigt bra kapitel!!

Svar: javisst:)

2014-02-10 @ 20:38:37
URL: http://alltsomalltjy.123minsida.se
Postat av: Anonym

Så bra kan inte få nog av novellen men kapitlet var grymt bra

2014-02-10 @ 21:27:51
Postat av: Hedil

Det var ja som skrev så bra kan inte få nog av novellen. Men kapitlet var grymt bra

2014-02-10 @ 21:30:59
Postat av: soso

va bra kapitel
jag hitta anime seriens namnet är
Tonari no kaibutsu-kun
Ha det bra :]

Postat av: Hedvig

Jättebra

2014-02-15 @ 15:37:51
Postat av: jbiebznovell

Länkbyte? :)

2014-02-18 @ 17:57:00
URL: http://jbiebznovell.blogg.se
Postat av: soso

du måste se den här anime den heter lovely complex fett bra

Postat av: soso

säg till om du vill ha mer och vilken sorts anime du vill ha :]

Postat av: biebzters

Haha, ja! Älskar grova sexscener. xD
Men du skriver perfekt!

2014-02-22 @ 16:06:36
URL: http://biebzters.blogg.se
Postat av: Anonym

Jättebra

2014-02-24 @ 14:20:26
URL: http://justindrewbieberstoorys.blogg.se
Postat av: HH

Aaaaa

2014-03-05 @ 04:35:26
Postat av: Carisma

OOOMMFGG AASSÅÅ JAG ÄÄLLSSKKKAARRR DIIONNN NOVVEELLLLLL!!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

2014-04-30 @ 10:26:43
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: