- "We need no wings to fly" ✎

Chapter 32 - Revenge

Previously on we need no wings to fly:

Nina steg ut från porten ut till parkeringen där Brayden stod med son bil. 
"Hur gick det",sa han och kysste henne.
"Bra, hon kommer",sa Nina och hoppade in i bilen. 
"Varför ville du hjälpa mig, du hade ingen hämnd att göra kvitt.
"Vem sa det, han lämna mig som en bitch när vi skulle ha dejt på stranden",sa Nina och såg på honom.
"Hahaha, om du inte är bitch vad är du då gumman?",sa Brayden.
Hon slog honom på armen innan dem körde vidare.
~han stängde kameran när bilen försvunnit och gick mot Justins hus
_______________________________________________________________
Maddisons perspektiv
Några dagar senare ~ Söndag
*Pling Plong* jag sprang fram till dörren och öppnade dörren ned ett stort leende på läpparna. Brayden stod i andra sidan lutad mot trappans handledare. Han lyfte blicken upp så han såg mig rakt i ögonen och drog ut sina händer från fickan innan han gick fram mot mig och tryckte mig bakåt och stängde dörren bakom sig med andra handen. Jag var riktigt rädd från honom. Sen det som hände dagen efter då Nina var här så var Brayden något jag inte vågade säga nej till. Även fast jag inte ville så hände något i mig som inte var alls positiv och tvingade på min kropp att bara göra det. Mitt leende försvann och ersattes av två par separerade sårade läppar. Hans blicka vart vassare medan vi fortsatte längre in i lägenheten genom den långa korridoren. Han fortsatte ända tills jag krokade med soffan och föll bakåt så jag låg på soffan. Men nice!, bara tvunget nu vad skulle han behöva önska sig mer, mig o så fick han mig liggandes utan att kämpa för det. Han drog av sig tröjan och la sig hungrigt på mig. Han utförde sina behov på mig, jag visste det men jag kunde inte säga emot jag fattade själv inte varför det. Jag försökte få bort honom med mina händer men han var för stark. 
"Don't do that with your self",mumlade han. 
Jag svalde hårt och tryckte ihop ögonen för att inte se vad som än skulle hända. 
Han lekte runt med mig, klädde av mig och gjorde vad han än ville. 
Efter ungefär 2 timmar satt han fortfarande över mig och kämpade för att komma för säkert 6 gången. Jag hade börjat få ont,men han brydde sig inte. Tillslut drog han ut sig, klädde på sig kläderna och gick in till mitt rum. Så fort han gjort det gick jag fram, tog på mig mina kläder och satt mig i soffan som om det var jag som var gäst i huset o inte så att det var mitt hus som han kommit in till. När han kom ut ur mitt rum gav han mig en sista blick och gick ut. Jag stoppade honom snabbt och ställde mig framför honom. 
"Ta dina saker, jag vill inte ha dem",sa jag och menade alla pistoler och pengar han gömt hos mig. 
Han hånlog innan han gav mig en fett örfil på kinden och höll mig från käkarna. 
"Håll bara fucking käften, du är endast min lilla bitch. Se dig aldrig mer än så.",sa han och lämnade mig.
Jag sjönk värdelöst ner på marken och lät tårarna rinna. 
Men det hjälpte inte länge för snart var jag tvungen att fixa mig till Ninas fest som Justin troligtvis också skulle vara i så jag vart tvungen att vara i för att inte låta honom märka något utav det här som händer mellan mig och Brayden. Men ändå så kände jag att jag inte orkade, det skulle vara en skön känsla att bara skipa det, strunta i alla, i en stund åtminstone. 
Något släcktes för mina ögon, jag såg bara svart just nu, mina tankar flög med luften och min kropp sjönk ihop. 
Långt höll det på, även fast det var svart för mina ögon kunde jag känna ljuset där utanför. 
Jag vaknade till skräckslaget att jag reste mig direkt upp. Jag såg mig i spegeln. Jag hade ett tydligt blåmärke på kinden och andra delar av kroppen. 
*mobil vibrerar* 
Jag såg ner på den skrapade gamla nästan sönder slagna mobil och på skärmen lös det, Your Hero. Jag öppnade snabbt luren och lade mobilen mot örat. 
"Hej Justin!",sa jag.
"Hi babe, är du klar inför festen??",frågade han glatt.
Jag kände inte för att bryta hans glädje så det enda jag gjorde var att tvinga på ett glatt svar. 
"Ja såklart, skit taggad, som helvete, kan inte längta tills att se dig!",lögn på lögn efter en ännu större lögn. 
Sen när snackade jag sånt?, lögn språket vill säga. 
"Me tooo shawty, vill bara känna dina mjuka läppar perfekt mot mina som varje gång, känna dem röra sig mot mina så jag bara vill ha dig för mig, dina ben runt min midja så jag vill knulla dig",flinade han.
Jag hade verkligen hatat det sär ordet "knulla" jag kände att jag var sönder slagen pågrund av det där ordet.
"Haha, när hämtar du upp mig?",frågade jag för att byta ämne.
"Om 15 blir det bra??",frågade han. 
"Yup det blir perfect!",svarade jag.
"Bye ska inte störa fig nån mer",sa han och gjorde puss ljud.
"Haha hej då",sa jag och lade på luren.
Jag stod endast i underkläder o jag skulle vara klar om 15 hur rimligt lät det? 
Just det inge rimligt alls. Jag började med att sätta på mig min korta svarta klänning och sedan med att fixa mitt hår snabbt. Jag koncentrerade mest på att gömma blåmärkena, skulle Justin se dem skull jag vara körd, eller ja Brayden med. 
Jag la så mycket foundation och puder det bara gick. 
Sedan tog jag ett mörk rött läppstift för att dölja lite utav såren som fann sig på mina läppar. Jag var även tvungen att sminka mina lår och bröst av Braydens hårda grepp om mig dom bildad blåmärken. 
Innan jag var exakt klar, så hörde jag hur Justin tutade utanför. Jag vart alldeles stel. Jag var inte klar, skulle han märka mig??, liksom nej jag har ju sminkat mig rejält. Jag plockade snabbt in saker jag skulle behöva i min handväska och letade efter någon binda eller något jävla skit som skulle hindra min mens, som plötsligt börjat rinna från mig. Det enda som kom mellan mina händer var en tampong. Jag suckade och la den i min handväska. 
Justin knackade på dörren. 
Jag sprang mot dörren, klistrade på ett leende och öppnade dörren. 
"Heej Justin!",sa jag glatt och stängde dörren bakom mig. 
"Hi babe, du är awesome som alltid",sa han och kramade mig.
"Tack, o du lika sexig som varje dag",viskade jag och drog ut honom med mig. 
"Uhm Maddison!",började Justin.
Jag struntade i honom och drog ut honom från porten. 
När jag kom ut från porten så träffades jag av en kall storm. 
"Shit!, varför sa du inget",flinade jag åt Justin. 
"Jag försökte men du gick bara",sa han och kramade mig tight i sin famn ända fram till hans bil. 
"Skönt att det ska börja snöa nu igen!",sa jag 
"Håller med, men nu ska vi festa",sa han och satte på motorn innan han gasade så jag lutades bakåt.
"Typiskt hur du alltid kör så fort",sa jag och flätade min hans med hans som låg på handbromsen.
Han såg på mig kort innan han återvände sin blick mot vägen.
Vi hade kört under en tyst stund, men plötsligt kände jag hur det gjorde ont i magen på mig. 
"Uhhh",stönade jag efter flera försök att hålla mig tyst.
"Ahhh",fortsatte jag med att stöna. 
"Eyy girl, du låter riktigt kåt",flinade Justin som inte alls tagit det lika seriöst som mig.
"I fucking vem skulle jag vara?", grymtade jag, medan jag bara försökte dämpa verken.
"Ingen aning men hoppas i mig",fnittra han och gasade ännu mer.
"Kör fucking segare istället ",skrek jag nästan.
"Hahahahaha vi är snart framme och jävlar då vad jag kommer ta dig har fucking inte knullat en brud på typ en och en halv vecka.",skrattade han.
"Hahaha jag dör liksom vad roligt",sa jag med ironi i rösten.
när vi var framme hoppade jag ut och gick in till lokalen direkt med Justin strax bakom mig. 
Nina tog emot oss direkt när vi kom in.
"Hej Justin vad fin kläd du är inatt, tvekar att ingen tjej kommer vilja ha dig ikväll",sa hon med asså en grym pippig fejkad röst. Orre på hög nivå.
Själv hade inte jag lagt så mycket vikt på vad Justin hade på sig fören nu. Han hade klätt sig i ett par svara byxor, svart skinn linne med en svart kofta eller vad man kalla det över, han diggade verkligen svart idag.
Han såg perfekt ut. 
"That's how we play it",flinade Justin 
"Varsågoda och ta ett mugg sprit",sa Nina och gav oss en var. Justin slukade in den direkt och tog ännu en.
Jag gjorde som han bara för att ta bort verken som segrade min kropp. När jag fått i mig två stycken så drog Justin in mig till dans golvet och dansade ned mig.
Jag dansade roat och kände hur spriten började jobba med min kropp så jag bad Justin fixa fler. Han kom strax tillbaka ned en flaska som han hällde ifrån till mig. Jag drog in det med ett enda sug och tryckte mina läppar mot Justins. Han skrattade åt mig såg jag nästan fick tre millimeter av hans läppar och resten hans tänder. Jag greppade tag om Justins nacke och masserade den mjukt medan jag drog in hans kropp närmre mig. Justin vände på mig och höll mig i midjan medan han tryckte min röv mot hans köns organ. Vi började dansa mot varandra på det sättet. Jag slingrade mina händer runt hans hals och kysste honom på hans käkben. Dem började ropa efter något jag inte riktigt hörde men det Lät som flaskan, flaskan vi ska köra nåt sånt.
"Vill du köra",sa Justin mellan kyssarna.
"Mm why not?",svarade jag. 
Justin drog med mig till en grupp samling där flera satt. 
"Okej spelet går till såhär flaskan snurrar i mitten den den hamnar på får den som snurrat bestämma vad den ska göra säger man nej eller inte vill så åket man ut",förklarade en kille.
"Vad vinner man?",frågade en tjej. 
"Dyraste spriten och som vi har här i Ninas fester får man vara team, tjej och kille para er snabbt så ska vi köra",sa han och lade ner flaskan på golvet innan han snurrade den.
Justin kysste mig på kinden och viskade kort.
"Vi kan göra det här",så sexigt det bara gick.
Flaskan stannade på någon tjej som direkt tackade nej och det fortsatte så tills 5-6 stycken var ute.
Äntligen kom den på mig! 
"Du ska köra en lap dance på honom",sa han och pekade på en brun hårig kille. Jag gick fram till honom och slängde dit min andra fot i andra sidan av honom. Jag började röra på min röv så kåt aktigt det bara gick, jag irriterade honom ibland med att gå för nära honom tills jag tryckte mina läppar mot hans. Alla började "OWA" åt mig tills jag hoppade av honom och satte mig bredvid Justin.
"Det var bra, vi tar dem",sa han och kysste mig kort.
Nästa gång vart det på en tjej.
"Hångla med han den där",sa killen och pekade på Justin. 
Hon gick fram till honom och tryckte sina läppar mot hans och hånglade så konstigt att jag kunde se hur Justin själv inte förstod hennes takt. När hon var klar satte hon sig ner, jag kunde se att Justin gillade det men inte tillräckligt. 
Nästa gång utvaldes jag äntligen med Justin.
"Klä av honom så mycket du kan och få honom kåt",sa en tjej.
Jag lade ner min sprit och ställde mig så Justins ben var mellan mina. Sakta rörde jag mig ner med röven mot honom med musiken tills jag nådde hans organ och började suga av honom i halsen samtidigt som jag drog av honom hans överkläder tills han vart i endast byxor och kalsonger. Senare fick jag även av honom byxorna och började hångla grovt med honom, Justins läppar rörde sig på sättet jag visste att han hade satts på och var mer än sjukt beredd på ett ligg. När jag var klar reste jag mig upp och satte mig ner. En efter en åkte dem ut tills det vart hemska saker. Det var bara jag och Justin kvar så vi fick spriten. 
"Kan vi åka hem?",frågade jag. 
"Visst har ont i huvudet",sa Justin och reste sig upp. 
Båda vi gick inte normalt, jag vinglade hit i dit och fick ingen stöd fören vi stod vid bilen. Justin tryckte mig mot bilen och försökte kyssa mig. Jag skrattade högt innan han tog mig hårt i kinden, så det gjorde skit ont. Jag skrek högt och höll för kinden. 
Justin stora leende som han hade på läpparna försvann innan han vände på mitt huvud och granskade min kind. Hans händer gled ner till mina lår för att få syn på resten med och sedan upp till mina bröst för att upptäcka de gänget med blåmärken. Han såg vansinnigt argt på mig innan han spottade fram. 
"Vem har fucking gjort det här med dig?",frågade han. 
"Ingen",svarade jag kort och vände mig om och började gå. 
"Maddison jag pratar med fucking dig, vem för helvetet har missförstått sex!",skrek han. 
Jag svarade inte honom utan lät tårarna rinna. 
Han sprang ikapp mig och drog mig tillbaka mot sig och la sin hand löst på min kind samtidigt som han masserade det med sin tumme. 
"Vem har ens igång haft det med dig förutom jag",sa han sorgset och försökte få ögon kontakt med mig. 
"Brayden, jävla bögen Brayden han har utnyttjat mig, han har allt hemma hos mig",grät jag och lät mina ögon träffa hans. Han kramade mig mjukt innan han släppte taget om mig och sprang in till lokalen. 
"Vart ska du?",frågade jag.
"Han ska fucking se vad som händer när han rör något som är mitt",sa han innan han försvann från min syn.
______________________________________________________________
I know, i know min uppdatering suger mer än jag vet inte vad men tänker inte skriva en historia här. En tydlig förklaring är uppe på instagram.

Vad tycker ni om kapitlet??
Själv tycker jag det lät ganska okej?!?

Kommentera nu snäääällla jag ber er vi måste blir fler på den hör bloggen, sprid den tipsa era kompisar, folk ni känner, beliebers folk som gillar att läsa noveller vem ni vill men snälla sprid denna blogg!

Postat av: Hedil

Den var jätteeeeeeee bra kapitel och allting var parfeckt det var bra på alla håll. Då menar jag att inget fattades det var väldigt bra drama. Kan bara säga skit braaaaaaaaa!!!!!!(:

2013-12-07 @ 00:05:31
Postat av: Emelie

Svär så jävla gullig Justin e mot henne :D skit bra !! :)

2013-12-07 @ 02:11:14
URL: http://emelajzaan.blogg.se
Postat av: anonym

åhhhhhhh så bra baby, du är så grym!!
alltid lika perfect kapitel och spännande slut!
längtar redan kan inte sluta täka vad händer på nästa kapitel<3

2013-12-07 @ 22:24:20
Postat av: Heddis

:) Bra, mkt som hände:))

2013-12-08 @ 08:39:04
Postat av: rojinyao

åh, grymt kapitel!!! älskar hur justin är mot henne...
längtar till nästa!!!!
snälla kan du lägga upp nästa kapitel snart älskar din novell!!! <3

2013-12-08 @ 19:42:07
Postat av: Natasha

Åhh love it!!!!❤❤längtar till nästa

2013-12-10 @ 22:36:47
Postat av: Biebzters

Bästa kapitlet!

2013-12-10 @ 22:38:49
URL: http://biebzters.blogg.se
Postat av: sarah

Bra!

2013-12-11 @ 16:43:24
Postat av: Janaaaaa

asså gud! när kommer nästa? känns att vi har väntat i år...

2013-12-15 @ 09:19:47
Postat av: amanda

Hej! Jag letade efter en beskrivning till din pågående novell i fall den skulle följa mig i smaken, skulle du kunna skriva i en kommentar till mig vad den handlar om eller lägga till en ruta i din meny där det står handling? Tack :)

2013-12-16 @ 20:03:28
URL: http://liindstrand.blogg.se
Postat av: amanda

Hej! Jag letade efter en beskrivning till din pågående novell i fall den skulle följa mig i smaken, skulle du kunna skriva i en kommentar till mig vad den handlar om eller lägga till en ruta i din meny där det står handling? Tack :)

2013-12-16 @ 20:03:29
URL: http://liindstrand.blogg.se
Postat av: Lisa

Åååå älskar den och hella din novel!

2013-12-18 @ 21:52:48
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: