- "We need no wings to fly" ✎

Chapter 30 - Me! it's you who is damn horny

Previously on: we need no wings to fly.
"Trodde........du..hade..en pojkvän",sa Justin mellan kyssarna.
"Shut up... Det var ju du som ville, don't forget vi kan vara vänner inom bara det här!",sa jag och kysste honom. 
"Like friends with benefits?",sa han och såg mig rakt in i ögonen. 
"Ja exakt",sa jag och slicka hans läppar. 
Efter en stund drog han sig ut från mig och la sig bredvid mig. 
____________________________________________________________
Författarens perspektiv
Maddison kisade med ögonen och såg sig om, Justin låg bredvid henne i sängen vaken. 
"Good morning beautiful",sa Justin och drog henne tätare intill sig.
Maddison tänkte efter vad som hänt igår varför låg hon med Justin i sängen?
"Shit vad gjorde vi egentligen igår kväll.",sa hon högt och reste sig snabbt upp i sängen. Det var då hon märkte att hon var hel naken.
"Åh nej",sa hon och reste sig upp för att leta efter sina kläder.
"Sluta glo!, vart la du mina kläder",skrek hon åt Justin som riktigt sant glodde på hennes perfekta kropp.
"Städerskan tog dem",sa han och slicka sig om läpparna.
"Skämtar du menar du att städerskan gick in och såg oss ligga såhär",sa hon och pekade på sig.
"Inte exakt", hann han bara säga innan hon avbröt honom"
"Bäst för dig",sa hon och satte sig ner.
"Utan när du låg bredvid mig",fortsatte han.
"What!",röt hon och tryckte nästan ner sitt ansikte mot honom.
"Som du hörde shawty",sa han och lämnade en kort kyss innan han öppnade garderoben och satte på sig en av Zacs karlsonger.
Hon gav honom en arg blick och öppnade Darias garderob hon med.
~EN DÖRR ÖPPNAS
Både Justin och Maddison vänder sig om mot varandra och ser lika förvånat på varandra. 
"Maddison, Justin vi är tillbaka",sa Zac och Daria som fått lämna sjukhuset en tidzon innan. 
Justin trycker in Maddison i garderoben och håller för hennes mun.

Maddisons perspektiv.
Han la handen för min mun och tryckte mig så tät mot sig det bara gick.
Jag vände mitt ansikte mot honom och såg in i hans ögon.
"Vad?",viskade han.
Jag drog löst bort hans hand.
"Kan du sluta",sa jag lugnt och såg på honom.
"Med vad, jag gör inget",viskade han tillbaka.
"Ja men andra delar av dig kanske gör det",sa jag och bet mig löst i läppen.
"Oh fuck, vänd dig om",sa han.
Jag gjorde som han velat och stod nu face mot face mot honom.
"Uhm Maddison",viskade han och skämdes.
"Vad?",frågade jag .
"Det vart inte bättre av det",sa han och slicka sig nervöst om läpparna.
Jag såg honom i ögonen innan jag separerade läpparna och tryckte dem kort mot hans. 
"Jag gillar det så länge det är pågrund av mig.",sa jag efter kyssen.
"Maddison vart är du?",hörde jag Daria ropa. Man hörde hur hon la handen på garderoben. 
Automatiskt trängde jag och Justin in varandra ännu mer i garderoben. 
"Ja, dem kanske gick ut någonstans.",sa Daria och tog bort handen från garderoben, innan det vart tyst.
Jag drog ut en tröja från Darias, satte på mig den och öppnade garderoben. Ingen där. 
Jag gick ut helt och drog med mig Justin som just försvunnit. Jag såg mig om och såg honom plocka ut kläder från Zac. 
Vi gick sedan ut till ytterdörren och snabbt ut till vägen. 
"Shit vi var jäkligt nära på att bli busted. 
"Vi drar till min bil",sa Justin 
Vi körde hem till mig för att byta om. Bilfärden var alldeles tyst och ganska pinsam. Eftersom jag inte bodde så långt ifrån det vart vi snabbt framme, han parkerade bilen och gick in till porten. Jag track på hiss dörren och väntade. Justin stod bredvid mig och väntade han med. Hissen öppnades och en gamling stod i hissen. Hon glodde på oss från topp till tå. Hon glodde chockat på oss hur vi stod där halvnakna liknande luffare. Jag log ursäktande  och gick in i hissen. Hon skakade kort på huvudet innan hon tog din vagn och gick med raska steg ut från porten. Vi gick in till hissen och track på vår våning. Efter nån minut öppnades dörrarna och jag steg ut och öppnade dörren till lägenheten. Jag gick in och såg mig i spegeln. Jag stod på allvar i endast trosor och en t-shirt som nådde endast ner under mina trosor. Jag vände mig om mot Justin innan jag flytta bort blicken, plötsligt slog det i mig att förfan vad snygg han var just nu. Zacs byxor satt tightare på honom, dem var mörkblå och hängde en bit ner så man såg en hel del av de vita Calvin Klean kalsongerna.
Han drog handen genom håret och märkte mig. 
Jag höjde på ögonbrynet och bet mig i läppen. 
Han log åt mig innan han gick fram till mig. 
"Ha baby gillar du det du ser",viskade han i mitt öra samtidigt som han gick med sin tumme över min underläpp. 
Det ända som kom ur mig var ett lågt stön. 
Han hån flinade och lade två fingrar under min haka för att få mitt ansikte i hans nivå. 
Jag sträckte mig fram för att kyssa honom, men han backade bak. Jag höjde på ögonbrynen och försökte igen. Jag behövde verkligen dem nu. 
Han tog ett steg bakåt ännu en gång.
"Vänta du har nåt där",sa han och gick fram till mig. Han pekade på min bröstkorg så jag vart tvungen att se ner. 
"Vart?",frågade jag och försökte hitta det. 
"Där", viskade han. Jag rynkade på pannan och såg upp mot honom. Han såg på mig med sina choklad bruna ögon. Det var som två barn körde tysta leken, ingen ville förstöra stämningen. Det var som att hans ögon grävde sig in i mina, det gjorde mig nervöst att hans blick fick mig att tro att han tänkte på något. Något som verkligen bekymrade honom. Han tryckte sina läppar mot mina ömt och drog mig i sin famn.
"Lämnar du mig ifall något går emellan oss",frågade han. 
"Justin inget sånt snälla, egentligen är allt det här fel vi är endast med varandra för varandras sexuella behov. 

Vi hade duschat, var och en för sig! 
Vi åkte till skolan direkt. 

Första lektionen var Idrott så det var bara att ta i och vara med. 
"Okejj mina damer och herrar, nu ska vi köra polisboll som uppvärmning upp med er!",sa han och delade ut bollar. 
"Kanel dit, Maddison med kanel Justin dit.",delade läraren upp oss tills det kanske vart 15 pers i varje lag. Leken startade och alla började skjuta bollarna. Jag lyckades träffa en hel del men även bli träffad en hel del. 
Jag satte mig på bänken där någon kille redan satt. 
"Tjenare snygging",sa han och klappa mig på knät.
"Känner jag dig?",frågade jag.
"Nej men jag vet vem du är",sa han och gick med handen högre upp till mina lår. 
"Guh det var 1 vecka sen jag hade en sjön stund med någon tjej",sa han och klämde i mitt lår. 
En hård boll kom flygandes rakt på hans ansikte så han föll bak, jag vände mig om och såg hur arg Justin var. Jag försökte visa med tecken på att jag hade absolut ingen hand i detta men han vände bara ryggen mot mig och fortsatte. När vi skulle plocka upp gick jag fram till Justin som skulle lämna in bollarna åt mig. 
"Ey Justin jag lovar det var inget mellan oss som pågick.....",han tog mig i käften och sträckte sitt ansikte fram mot mig så det var knappast några millimeter ifrån. 
"Jag vill inte höra något, nu och framför alla, och glöm inte det var ditt val 'friends with benefits' extra förklaring för dig älskling, kompisar endast för sex",sa han och satte sig på bänkarna igen. 
Jag suckade och satte mig på bänken jag med. 
Dagen rullade på med tråkiga lektioner, o som min stora lycka så var ingen av mina kompisar med mig på nån av lektionerna, vi säger så. När skolan var över, gick jag till parkeringen och letade efter Justin. Han var inte där. Jag suckade ännu en gång och tog vägen hem på egna ben. 
När jag var hemma slängde jag mig ner på min säng och drog av mig jackan och skorna. 
Jag tänkte på Justin han hade på riktigt tagit över mig det var inte nån gång jag inte tänkte på honom.För nån anledning trillade några tårar ner för mina kinder. Jag föll i sömn på hans tankar. En mjuk fjäder kittlade mig i halsen. Jag rörde mig lite för att få bort den. Ännu fler gånger kittlade den mig. Jag sträckte ut handen för att vifta bort det men möttes av en len hud, hans läppar kysste min hand och la sin egna på min innan han drog ner den och tryckte mig närmre sig. 
"Justin jag svä...."
"Shh babe lämna det",avbröt han mig.
Jag vände mig om åt hans håll.
" Zac och Daria bjöd oss på grill ikväll",sa han. Jag nickade kort.
"Jag är hungrig",sa jag och reste mig upp. 
Vi åkte hem till den och där fanns det redan en hel del folk.
Jag tog från kött från grillen. 
"Aj helvete se dig för",skrek jag åt Justin som puttat mig så jag bränt mig. 
"Det var inte meningen.",sa han uppkäftigt. 
Jag mumlade några svor ord. 
Jag gick fram till isen för att ta en dryck o där stod Justin bakom mig för att också ta. 
"Så Justin och Maddison vad pågår mellan er ni är ju helt fasta vid varandra. 
Jag gav Zac en kort blick innan jag skakade på huvudet och valde dryck. 
"Inte mitt fel att han alltid är så jävligt kåt",mumlade jag så Justin hörde. 
"Inte alls du är så kåt i mig",sa han och knuffa mig lätt. 
"A visst vänta det är alltid jag som vilk ha sex",sa jag och gav honom en halvseriös min. 
"GOSH den där minnen dödar mig",sa han och kysste mig i halsen för att snart suga lätt. Jag puttade bort honom och åt av min mat. 
"Inatt babe då kommer jag ta dig",flinade han. 
Jag Ignorerade honom och åt min mat. Jag hade på riktigt svält av hunger. 
______________________________________________________________
Så tråkigt kapitel? Vet hade ingen lust som förra gången ni var asså för grymma på att kommentera då men vad hände det tog en evighet för er att få 8 kommentarer nu.

Mer kommer sen men beror såklart på er.

Kommentera nu snälla typ har lust att försvinna från jorden just nu allt är bara svårare.



Postat av: Hedil

Den var bra och du blir bättre varje gång du skriver.

2013-11-14 @ 22:41:10
Postat av: rojinyao

åh, du skriver hur bra som helst igen!!!!!
men en grej bara .. har Maddison pojkvän elr inte? och vem är hennes pojkvän då? tror jag missade de! ;)
menmen älskar hur Justin och hon är när de är tsm.. kanske lite för mycket kyssande.. vill att de ska bli tsm så att alla vet, typ..
och skulle vara kul om det blir lite drama mellan "Maddisons pojkvän" och Justin.. och Maddison inte riktigt vet vad hon ska välja.. hahah
men du är grym på att skriva så fortsätt som du gör.. ;)<3

Svar: Hahaha gumman du är ett paket av min drama det kommer vänta bara lite;)
Biebertimez.blogg.se

2013-11-14 @ 22:53:33
Postat av: Natasha

Omg älskade kapitlet❤❤❤ bara längtar till nästa! Hallå kommentera för den här gudomliga o underbara skrivaren JAG VILL HA ETT TILL KAPITEL!!!!love❤

2013-11-14 @ 23:46:15
Postat av: Emma

SHOOOOOO BROR DU SKRIVER FÖR SKÖNT HAHHAHAHAHQ

2013-11-15 @ 08:28:39
Postat av: hedvig

toppen;)

2013-11-15 @ 15:00:41
URL: http://blondinerna.horseworld.se
Postat av: anonym

Du skriver skit bra , men vrf kan du nt detaljerade när dom har sex?

Svar: Ska försöka :/
Biebertimez.blogg.se

2013-11-15 @ 20:07:29
Postat av: Natasha

När kommer nästa kapitel? Du skriver gudomligt!!! Skulle bli tacksam om du svarade på min fråga! ❤❤❤

Svar: Vad sägs om att snacka om det på kik? Manar_bieber
Biebertimez.blogg.se

2013-11-16 @ 22:54:11
Postat av: Moa

Så sjukt bra kapitel!! Eller ja, hela novell och bloggen!! Älskar hur du skriver!! Längtar efter nästa kapitel nått så sjukt!!<3<3

2013-11-17 @ 08:29:46
Postat av: Natasha

Har tyvärr inte kik! Men skulle bli tacksam om du svarade o sa ungefär när det kommer? Det är inte så att jag vill att du ska stressa o så men vill bara veta ungefär när det kommer! ❤❤❤

Svar: Jaha kanske imorrn :/
Biebertimez.blogg.se

2013-11-17 @ 14:15:58
Postat av: anonym

du skriver jätte bra och du behöver inte läga upp kapitel imorgon om du inte kan jag vet att du har mycket att göra och alla som läser kom igen alla komentaérar och försök i alla fall en kompenar bara det tar inte mer än 1 minut hon lägger upp kapitel och slösar hennes tid för att skriva för oss kom igen nu kommentera!!!!
love you sis

Svar: O så var det du som gjorde min dag igen<3
Biebertimez.blogg.se

2013-11-17 @ 21:32:46
Postat av: Felicia

Grymt kapitel som vanligt ;) Jag fattar inte hur du kan skriva så bra! Varje gång jag läser något kapitel så blir det som jag blir inslukad i novellen som om allting händer på riktigt. Haha men du ska veta att du är grym och att vi alla är väldigt tacksamma för att du verkligen tar tid på att skriva även om du har mycket runt om din novell och kanske ibland bara "nej jag orkar inte med livet idag" te.x. men tar dig ändå an att skriva ett kapitel för att vi ska bli glada och eller något :) men jag ville bara säga hur tacksam jag/vi är<3 :)

2013-11-20 @ 22:38:27
Postat av: Felicia

Grymt kapitel som vanligt ;) Jag fattar inte hur du kan skriva så bra! Varje gång jag läser något kapitel så blir det som jag blir inslukad i novellen som om allting händer på riktigt. Haha men du ska veta att du är grym och att vi alla är väldigt tacksamma för att du verkligen tar tid på att skriva även om du har mycket runt om din novell och kanske ibland bara "nej jag orkar inte med livet idag" te.x. men tar dig ändå an att skriva ett kapitel för att vi ska bli glada och eller något :) men jag ville bara säga hur tacksam jag/vi är<3 :)

2013-11-20 @ 22:38:30
Postat av: Felicia

Grymt kapitel som vanligt ;) Jag fattar inte hur du kan skriva så bra! Varje gång jag läser något kapitel så blir det som jag blir inslukad i novellen som om allting händer på riktigt. Haha men du ska veta att du är grym och att vi alla är väldigt tacksamma för att du verkligen tar tid på att skriva även om du har mycket runt om din novell och kanske ibland bara "nej jag orkar inte med livet idag" te.x. men tar dig ändå an att skriva ett kapitel för att vi ska bli glada och eller något :) men jag ville bara säga hur tacksam jag/vi är<3 :)

2013-11-20 @ 22:38:31
Postat av: Anonym

För några veckor sedan följde du mig på båda mina insta konto men jag sket i de och kanske följde tbx men för 2 dagar sen så testade jag med att läsa din senaste kapitel och blev direkt fast så läste hela och du är riktigt grym och din innehåll är skit bra men jag tror du borde tänka mer på stavning och mer detaljer så de känns mer som en film/bok/äkta i verkligheten och en fråga hur gammal är du?

Svar: Jag är 13 år:)
Biebertimez.blogg.se

2013-11-26 @ 10:37:12
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: