- "We need no wings to fly" ✎

Chapter 17- Paul

Förstått?"frågade rektorn
"Nej",svarade Justin. 
"3,avdelningar vart det nu så have fun", sa rektorn och gick ut. 
Jag reste mig irriterat upp och lämnade rummet jag med så Justin vart kvar ensam.

Jag lämnade rummet jag med och följde efter Maddison som stannade vid skåpet och pratade med Dylan en stund innan han kysste henne. Svartsjukan steg i mig och jag hade bara lust att decka ner den där luft ballongen som hade i sig för mycket luft. Men varför gjorde Maddison det? Just det hon är ju tillsammans med honom. Jag bet mig hårt i tänderna och räknade till tre för att lugna ner mig själv. Han började leka med hennes tröja vilket inte hjälpte mig med att lugna ner mig själv jag spände mina knogar och hick med raska steg fem till Maddison drog med mig henne och drog med mig henne åt vänster och sedan till toaletten. "Het vad gör du?",sa hon. Jag tryckte upp henne mot väggen och sket i att svara på hennes, jag tryckte intensivt mina läppar mot hennes, jag hade aldrig för kysst såna läppar ärligt dem var mjuka fina speciella dem var bara på sitt egna sett. Jag slängde ner mina tankar och lutade min panna mot hennes. "Kan inte du göra slut med honom",frågade jag och kysste henne kort på läpparna. "Men då kommer han märka",svarade hon. "Men låt honom inte kyssa dig da?",sa jag. 
"Okej,men lovar inte.",flinade hon.
"Lova" "Ja",sade hon och öppnade dörren. Jag gick efter henne. "Lova!",viskade jag. "Ja ja som du vill jag lovar",sade hon och öppnade en dörr. Jag sprang fram till henne och kramade henne bakifrån. "Love ya!,hämtar dig efter skolan",viskade jag. "Dig med, haha okej",sade hon och gick in till sin lektion. 
 
Det här var sista lektionen och jag och Justin skulle träffas. Jag plockade upp mina böcker och väska och lämnade klassrummet. Jag joggade till hissen och tryckte på garage våningen. Det var 3 långa killar och en lite kortare i hissen. Dem såg för att vara ärlig lite läskiga ut. Min mobil vibrerade i fickan. "Hej Justin jag är på väg ner",sade jag och killarna bredvid mig vände sig snabbt mot mig när jag sa Justin. 
"Okej framme om 1",sa jag och såg snett på killarna. "Justin det är några läskiga....",jag han inte viska klart innan ena killen som var lite kortare tog min mobil och tryckte sig mot mig. "Vi är väl inte läskiga?",sa han och kasta ner min mobil på golvet. "Släpp mig",skrek jag. "Inte så snabbt väl? Vi måste ju hem till mig först, ta det lugnt prata om din Justin",flinade han och drog bak mitt hår. "Vilken Justin jag har inget att säga",spottade jag på hans ansikte. Han torkade sitt ansikte och drog mig från håret. Dörrarna öppnades och snabbt drog dem mig med dem in till en minibuss. "Vart är Justin nu?",skrek killen. "Jag vet inte?",sa jag bestämt och vände min blick ut till väggen. "Knyt fast henne",sade samma kille och tog fram en cigarett som han började röka på. Dem knöt ihop mina händer ihop och sedan mina fötter. Vi körde in till ett gammalt garage och bromsade plötsligt så jag föll fram. Mitt huvud krockade med dörren så det gjorde ont. Dem drog ut mig från bilen och satte ner mig på golvet, knäppte fast mig med några tjocka kedjor som satt fast i långt ner i golvet. Jag kunde nu knappt gå 5 centimeter. "Du valde det här valet",sade killen och satte sig ner bredvid mig och drog fram mitt huvud så min nacke syntes helt. Jag kände inte något mer än hur han stoppade in en spruta i backen på mig så jag inte kunde röra mig och snart hur allt vart svart. 
 
 
 
(Derek)
 
 
(Scott)
 
 
(Matt)
 
"Justin det är några läskiga....",hon han inte viska klart innan mobilen ramla ner och skrek. "Släpp mig!" "Inte så snabbt väl",sade en mycket bekant röst alldeles för bekant....Paul. Jag lade snabbt på och sprang till hissen det snabbaste jag kunde. När jag var framme klicka jag flera gånger på ner knappen men det var någon i hissen. Jag skulle kunna sprängas vilken sekund som helst. När dörren öppnades kom en flicka ut. "Fuck",skrek jag så flickan sprang därifrån snabbt. Jag sökte efter något som tillhörde någon av dem,mobilen!, mobilen den ramlade då...då måste dem ha tagit med sig den haha Paul alltid lika dum. "Lika snabbt sprang jag till min bil och körde mycket fortare än vad jag borde jag driftade in på uppfarten och sprang in. "Wow men chilla vi har några du älskar här",skrattade Zac. "Zac stäng din stora käft..",sade jag innan jag fick syn på Matt, Scott och Derek. "Justin vad har hänt det är inte din vanns att komma in så eller prata så med Zac",sade Derek som var vår stora man om man säger så. "Ni måste hjälpa mig, Maddison, Paul våldtog henne.",snyftade jag nästan. "Vänta jag hänger inte med vem är Maddison och vad har Paul med det att göra?",sa Derek och ställde sig framför mig. "Det är tjejen Justin älskar",sa Zac. Allas ögon hamnade på mig vilket var riktigt obekvämt då deras blickar visade hur förvånade dem var det var inte konstigt jag kan själv inte darra hur jag älskade. "Ha.  Ha. Ha. Justin är kär vilken bög hahahaha",skrattade Scott. "Derek slog till honom hårt på magen så han föll på golvet. "Vart är dem nu?",sade Derek ovanligt bekymrat. "J-jag vet inte men hennes mobil vi kan nog förfölja den.",snyftade jag. "Matt ta hand om det",sade Derek och Matt satte direkt på sin dator och startade sitt jobb. 
 
Flera timmar hade gått runt 2 och inget hade visat sig än. Jag visste inte vad jag skulle göra jag ville men kunde inte jag var rädd att hon skulle sluta som alla andra tjejer som hamna i hans händer. Rummet stank öl då Scott hade druckit runt 3 stycken. "Liksom Justin du behöver inte förstöra våran dag bara för en hora lik alla andra du har träffat",sade Scott. Även fast jag visste att han var full när han sa det så steg ilskan i mig och på nästa sekund slängde jag in Scott i väggen och slog honom flera boxar. Derek sprang snabbt fram och särade på oss. "Sluta båda två och du Scott går du någon en gång till på nerverna så kommer inte han döda dig utan jag med mina egna händer",morrade Derek. När läget precis lugnat ner sig var Zac tvungen att sätta på elden igen. "Uhmm...Derek jag har något att säga",mumlade Zac och jag visste vad som var näst. "Vad" "Justin är inte den ända, jag med fast min bär barn",mumlade Zac. Derek stelna till och ställde sig upp. "Har jag missförstår varför ni jobbar hos mig? Nej allvar ni kanske jobbar hos mig för att skaffa barn och tjejer",röt Derek. "Chilla det är bara Zac som har barn.",mumlade jag. "Ow relly Justin du har missat något Herren här har två barn",sade han och pekade på Scott. "Haha allvar har jag två barn ",flinade Scott som verkligen var full.
 
Det hade gått ännu en tid utan något steg fram. 
"Jag hittade henne!",skrek Matt 
Samtidigt sprang alla vi fram till honom. "Hon är långt ifrån oss mer än vad man kan tro när man åker bil vi kan ta oss dit men....",sa Matt. 

Förlåt förlåt! Jag vet tänker inte stå  skriva en massa ljug om varför jag inte laget upp något för det är ändå ingen anledning som förklarar varför jag inte kunnat använt lite av min tid åt att skriva men hör är det försökte mitt bästa men gick inget bra kan knappt skriva mitt namn om jag inte har lust till det. KOMMENTERA

Postat av: Vazira

Vadå inte bra den är ju bäst, den är läskig romantisk och rolig och spännande när kommer nästa ❤❤❤😘😘😘😘😱😱😱😘😘😘😘

Svar: Aww tack blir så glad:)
Biebertimez blogg

2013-08-06 @ 11:36:23
Postat av: Rebecka

gud vad spännande!! man vill ju bara läsa mer!

jag tycker ändå att det är bra att du skriver rakt på jag hade ingen lust att skriva istället för att komma med en massa bortförklaringar om varför det dröjt så långt innan kapitlet kom

Svar: Det betyder mycket att du väl tycker så
Biebertimez blogg

2013-08-06 @ 15:33:35
Postat av: Elin

As bra! Du har sommarlov du får det dröja ;)

2013-08-06 @ 20:19:06
Postat av: jasmina

ommggg vad bra meeeeeeeeeeer

2013-08-07 @ 23:15:11
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: jasmina

HEEJ KAN DU GÖRA EN NY HEADER TILL MIN BLOGG?? BÅDE PÅ www.justinnovell.devote.se OCH www.minprivatblogg.devote.se svara på min blogg. <3ps. din novell äger

2013-08-08 @ 00:59:26
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: Freja

Dööör för det va så bra!!! När kommer nästa???

2013-08-09 @ 22:17:16
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: