- "We need no wings to fly" ✎

Chapter 21- thougt you love me more than this

Vi satte på hög musik och åkte hem till henne. Hon bodde ju ensam. En efter en hoppade vi in i duschen och när alla var klara och satt i soffan för att välja film var klockan 5. _____________________________________


 "Så vilken film ska vi se?",frågade Cara. "Uhm jag tycker vi borde se titanic",föreslog Harry. Cara och Justin såg på honom som om han just sagt något pinsamt, barnsligt. "Vänta titanic?",sa Justin med en retande ton. Jag knep ihop läpparna och såg på Justin. "Ja titanic, jag vill också se den",sa jag. Då hamnade alla blickar på mig plötsligt. "Kidding with me titanic ska vi inte se",klagade Cara. "Jaha synden nu har vi valt den",sade jag och reste mig och satte in filmen. "No, no, no Justin och jag vill inte!",började Cara tjafsa. "Vad sägs om jag berättar för dig nu att nästa minut som kommer så vill han se den",sade jag och tog sista steget fram till min plats bredvid Justin och Cara. "Vissa",sa hon och vände sig mot tv:en. Harry stängde av lampan så det vart mörkt i hela huset. "Maddison vadå nästa minut",viskade Justin så endast jag hörde. Jag satte mig i hans knä så jag hade fötterna slingrade runt hans midja, jag gick löst med mina naglar över hans nacke och snuddade mina läppar mot hans. "For me please",bad jag och kysste honom i halsen som hundar gör så man blir tvingad att luta bak huvudet. "Aldrig den suger",viskade han. Jag log kaxigt och kysste honom passionerat och lät min tunga glida in i hans mun. "Den kommer inte vara det med mig",viskade jag mot hans läppar och såg på klockan jag hade i handen inte många sekunder kvar. Jag irriterade honom och placerade mina händer på hans skrev över byxorna. "I will give you all you need boy",sjung jag nästan. "Men...." "Tre, två,ett",avbröt jag honom och snabbt avbröt han mig. "Okej" jag log nöjt och satte mig ner på min plats på soffan. Under hela filmen var vi ganska så tysta och den som var helt inne i filmen var själva Cara. Jag somnade nästan under filmen. "Babe vakna filmen är slut",hörde jag Justin säga och försöka röra på sig utan att störa mig. "Oh redan",sade jag och satte mig upp. "Okej guys är ni säkra att ni ska hem så sent?",sa Cara. Jag såg upp på klockan som visade 9 dem hade förmodligen tittat på en till film eller nåt sånt. "Okej jag tycker vi stannar över en natt!",sa jag bara för att få lägga ner mitt huvud på någon kudde och få sova av trötthet. "Well ska bara ringa hem",sade Harry och försvann. Jag messade Daria snabbt och fick ett svar direkt. "Gud vad kul, när kom hon hit?, sov gott se upp för killarna;)" Hade hon skickat. Jag suckade och log smått. "Okej jag har liksom inte tillräckligt med sängar så i guess alla vi får sova i vardagsrummet. När vi lagt ner alla madrasser och kuddar o sånt så lade vi oss ner och sov, jag lade mig bredvid Justin i kanten och bara njöt av att få ligga bredvid honom trygg. På morgonen vaknade vi alla nästan samtidigt så det vart bråk om toaletten. "Kom igen Maddison vafan gör du!",skrek Justin. Jag tvättade händerna och gick ut. "Trodde du skulle väcka mig på det här men det vart nog jag som ska lugna ner dig på det",sade jag och kysste honom snabbt och gick till köket för att få i mig något. "Så vad har vi för frukost?",frågade jag. "Det skulle bli pannkakor men det var något som klagade att vi inte skulle hinna med det",sade Cara och såg på Harry. När alla hade satt på sig sina kläder och i detta fallet fick jag låna av Caras kläder.
 


Vi delade oss i vägen för att någon inte skulle märka. Morgonen rullade och vid lunchen såg jag tydligt att Justin inte alls var den samma. "Vart är Justin?",frågade jag när vi hade lunch. "Jag vet inte han vart arg och gick ut från lektionen.",förklarade Harry. "Va!,vad hände",frågade jag upprört. "Jag vet inte men några killar bråkade med honom och snackade något om att han blivit tönt o något om dig jag inte riktigt hörde",sa Harry och ryckte på axlarna. "Gå ni jag kommer senare",sade jag och vände mig för att leta efter Justin. "Gå till din älskade",skrek Cara. Jag sket i henne och sprang för att leta efter honom. Han fanns ingenstans inte ens i källaren. Det var bara ett ställe kvar, jag kom ihåg typ första gången vi träffades då jag såg honom i hörnet han rökte i. Jag sprang dit och lika sant var han där han kastade ner en fimp och tog fram en till och rökte på den direkt. Jag tog några osäkra steg fram mot honom. "Justin är allt bra?"frågade jag och lade min ena hand på hans axel och andra höll jag mina böcker med. Han kastade ner fimpen och utan att håg trot dragit i min hand och snabbt och hårt tryckte han mig mot väggen,hand hand ströp rätt hårt min hals fast lite längre ner så jag kvävdes inte lika mycket. "Vad fyck ser du ligger bra det ändå som händer är bråk och allt fuckas bara.",röt han och släppte taget om mig. "Jag vet dit liv fuckas upp och ner när dem kallar dig tönt på grund av mig",sade jag och började gå därifrån. Han ropade på mig men jag ignorerade honom men det vart värre han drog bak mig och tryckte sina läppar mot mina. Jag visade inget tecken på besvarelse eller njutning jag var för arg på honom. Jag kunde känna hur besviken han vart och detta gjorde ont i mig så jag tvingade bort arget och försökte ge honom det han ville men ändå var det inte lätt han hade just blivit arg på att några idioter retat honom på grund av mig och inte End försvarat mig utan tagit åt sig och lagt det på mig. Han avslutade kyssen och lutade sin panna mot min. "Du tyckte inte om det,du var arg,snälla förlåt mig det var inte meningen art det ska ta sug ut på detta viset",ursäktade han. Jag drog mig undan och tog några steg baklänges och sedan vände jag mig snabbt ön för att dölja tårarna som saltade ner mina kinder. Jag sprang därifrån tills jag kom fram till lila sjön som låg en bit bort från skolan,och satte mig där tills jag lugnat ner mig en bit. Jag var arg men inte på de sättet ordet beskriver känslan utan arg på hur besviken jag vare arg på att hans kärlek till mig inte tog steget över gränsen att lämna sig själv och skydda mig utan ta åt sig och tänka på om det stämmer det dem Sa. Jag tryckte ner tanken och såg upp i himlen som var helt klarblå fri från dem grå vita molnen. Jag kommer ihåg nämnas ord "en tom sida betyder ner än flera fulla bilder",det stämmer jag ritade in mina egna problem på den tomma himlen den var mer att tänka på än när den varmolnig 

Postat av: Elin

Jätte bra! :)

2013-09-17 @ 14:50:51
Postat av: Evvvvi

Super bra <3 längtar till nästa del :D <3

2013-09-18 @ 18:33:16
Postat av: jasmina

JÄTTEBRA MEEEEEEEEER

2013-09-18 @ 20:54:02
URL: http://justindrewnovell.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

Super duper bra, spännande

2013-10-15 @ 23:24:50
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: