- "We need no wings to fly" ✎

Chapter 28 - she was jealous, no more disappointed

Previously on: we need no wings to fly
Jag hade inte fått tag på Ezra än. Men det skulle jag snart, jag vet nu vart och hur han rör sig, ja såklart efter en månad av att bara förfölja honom. Det var inte bara det att jag hade det i uppgift utan det känns att han även var anledningen varför jag förlorade Maddison och detta ska han få betala för, riktigt mycket.
______________________________________________________________


Justins perspektiv
Jag drog trött på mig mina byxor och skjorta för att sedan fixa håret, plocka med mig böckerna och åka till skolan. 
Jag öppnade skåpet och lade in mina böcker, jag kunde inte förbjuda mina ögon från att glo på Maddison som stod med några tjejer längre bort. Jag avbröts från mina tankar av att någon ryckte mig i skjortan. 
"Hi bad boy",sa Nina. 
Vad ville Nina mig?, hon är ju i för sig Maddisons bästa kompis nu för tiden men ändå. 
"Vad tänker denna snyggingen på",viskade hon. 
"Nina snälla, vi har börjat." Sa jag och såg bak på Maddison som vist kollade åt vårt håll. Hennes blick glädje inte mig måste jag säga. Hon vände sig snabbt tillbaka till dem hon pratade med. 
"Guuuh kom igen du måste koma över henne"
"Vad snackar du om?", sa jag och såg henne rakt in i ögonen. 
"Du vet vad jag menar, varför inte bara glömma bort henne och bjuda ut mig på en dejt",sa hon och tryckte sig närmre mig
"Kom igen",fortsatte hon.
"Kanske inte dejt men visst kan vi träffas idag.
"Good vi ses i stranden",sa hon och lämnade en puss på min kind. 
Jag glodde chockat framåt, jag såg garanterat ut som ett frågetecken just nu. 
Jag gick in till lektionen ,och lät dagen rinna slut med ännu fler lektioner. 
"Finally luch!",sa Nathan och slog mig i ryggen på skoj, hoppas jag.
"Mm",mumlade jag och såg bort.
"Vad är det med dig är du inte hungrig, jag typ svälter här!",frågade han.
"Inget måste man vara hypad för att visa att man är okej!",röt jag. 
"He, man din kärlek kommer inte hjälpa dig du har fucking sålt hela ditt liv för det, det kommer bara inte funka",sa han innan han gav mig en sista blick och sprang till resten av gänget en bit längre bort. 



Han kommer inte ändra något i mig pff!, eller?, har jag?. Nej jag lever normalt går till skolan o gör mitt jobb allt! "Kan jag inte vara ärlig mot mig för en gångs skull!" Jag tänkte efter, jag lever mitt liv men har totalt dödat meningen med det, jag är inte lika glad, inte lika obekymrad, jag dödar till och med folk med totalt ingen känsel. Mitt huvud snurrade så allt vart kaos. Jag tryckte bort tankarna och gick in till matsalen.  
"Spaghetti o köttfärssås",stod det på skylten. Damn äntligen god mat i skolan. Något man saknat här. Jag fyllde min talrik med mat och satte mig ner med killarna. "Läget!",frågade jag inte direkt att jag var intresserad för hur dem mådde men bara som en hälsning. 
Vi satt runt 8 killar i ett 6 bords. Så det var ganska trångt om man ska tänka sig våra kroppar. 
"Nathan, jag tänkte på det du sa och.... Jag ber om hjälp från din sida",viskade jag till Nathan som satt bredvid mig. 
"Well okay, du har alltid hjälpt mig i sånna situationer så låt mig bara säga va den gamla Justin, som aldrig lät en flicka gå utan ett leende och som fick all uppmärksamhet.",sa han och drack av sin mjölk. 
"Damn boy vad dina ord dödar mig",sa jag skämtsamt och gjorde vårt handslag. 
"Damn titta på tjejen där, hon suger fucking av spaghettin",sa Kevin så alla vi glodde på henne. Hon hade inte märkt oss men riktigt sant när hon gjorde det så förstår jag henne varför hon slutade äta. Kevins blick räckte. "Eh hon den där da!",sa Nathan och pekade på Nina. 
"Jävlar vilken fjortis perfektion.".fortsatte dem andra. 
"Skämtar ni blir ni kåta av tjejer som äter spaghetti",sa jag och lutade mig bak i stolen. 
"Man du är den sista som ska snacka!",sa Nathan och slog mig löst. 
"Varfördå?",sa jag och log utmanande. 
"Kolla ditåt",sa han och nickade mot Maddison som åt. "Tänk dig henne ge dig en avsugning, sådär bara perfekt så du stönar högt, Åhhh yeah vänta hon slutar inte förns du släpper i henne. Hon räcker sig inte med det hon slickar också re.....",berättade han. 
"Fuck off, du äckla mig av maten",sa jag och lutade mig tillbaka mot stolen. Dem andra killarna O:ade högt så hela matsalen stirrade på oss.
"Vad säger du Bieber",sa han och log nöjt som om han visste hur hård jag blivit mellan benen. 
Jag vände mig tillbaka åt Maddisons håll och höll med på att det bara var hon som åt spaghetti så sexigt. 
"Oooooo där kom det där läpp betet",skrek Nathan och klappade så dem andra killarna hängde med. 
"Fuck off vi drar!",sa jag och ställde mig upp för att snarare lämna mina saker.
"Eyy! Du Justin är kåt i dig",skrek James åt Maddison.
"Fuck you",sa jag och sparkade honom innan jag hoppade på honom och drog med mig honom ut ur matsalen. 
Jag gav Maddison en sista blick och kunde se det lilla leendet som formats på hennes läppar. Jag log och gick ut med killarna till skolgården. 
Några 7:or spela fotboll en bit bort, ja spelade måste jag säga innan vi tog bollen av dem och började spela med dem. 
Efter en stund lämnade vi dem och gick in till skolans café. Inget skryt men jag såg tydligt hur alla tjejer vände blickarna mot oss, även yngre. Vi satte oss med några tjejer som satt i kanten av cafét. 
"Titta vem som satte sig med oss",flinade en av tjejerna och drack på en milkshake. 
Jag satte mig i soffan och deltog i chatten som pågick mellan oss. 
"Så vadå tycker ni killar utan abs är fula!",frågade jag tjejerna som log.
"Nej inte så men om han är snäll så räcker det.",sa dem 
"Girls ni förlorade just en chans att gå ut på dejt med någon",sa jag och drog upp min skjorta. 
"Ooooo, vad ni missade!",skrek killarna så allas uppmärksamhet åt oss, några av killarna skrattade högt. 
"Hahaha tror någon har ändrat sig",sa Nathan och stirrade på Mila
"Bäst för henne",sade jag och blinkade åt henne. 
Hon skrattade, hon såg inte dålig ut måste jag säga. Speciellt inte när hon drack av sin Starbucks. 
"Haha never tycker fortfarande samma sak, vi börjar nu",sa Mila och reste sig. 
"Hänger med Millano",sa jag och ställde mig upp jag med.
"Vad kallade du just mig Jacuzzi?",sa hon så jag gap skattade.
"Var det allt du kom på!",sa jag och kramade henne. 
"Fan vet jag det allt jag kom på!",sa hon och skrattade. 
Jag hade inte märkt att Maddison tittade på oss, jag kunde se svartsjukan, mer besvikelsen i hennes ögon. 
Vi alla gick upp till lektionen.
"Okej min kära klass idag ska vi jobba med gips",sa bild läraren. 
"Ni ska två och två, med hjälp av gips göra figurer typ som katt osv..",förklarade han. 
"Får vi välja vem vi ska vara med?",frågade någon. 
"Ja!",sa han och lade ut gips och hjärn stålar eller vad fan man kallar det på varje bord. 
Jag log mot Mila som redan såg åt mig håll. 
"Okej vad för något ska vi göra??",frågade jag mila. 
"Katt",föreslog hon. 
"Nej kanin",sa jag. 
"Okej da",sa hon och log. 
Eftersom jag inte glarade av att fixa formen på kaninens "skelett" så gjorde Mila det. 
_____________________________________________________________
Förlåt lite sent men hade ingen lust, jag har runt 60-70 följare o det ända jag får är 4 kommentarer. 

Okej så ni märker kanske inget spännande men försöker göra det så bra och verkligt det bara går, vill att det ska bli en novell ur ett verkligt liv. 

Så gärna några tips och önskemål. 
Kommentera nu snälla mår inte så bra, många dåliga saker händer just nu era kommentarer skulle verkligen värma. 

Postat av: Heddan:*

Bästaa<3

2013-11-03 @ 09:14:14
URL: http://blondinerna.horseworld.se
Postat av: Natasha

Jätte braaaaaa!

2013-11-03 @ 14:50:11
Postat av: Hedil

Det ända jag kan säga är OMG så braaaaa!!!!

2013-11-03 @ 15:35:39
Postat av: Linn

SJUKT BRA OMG typ smälter!, ett tips är att du gör längre kapitel för jag behöver mer här och nu!

2013-11-03 @ 17:45:50
Postat av: Malin

Sjukt bra älskar dig, du får mig att vilja vara med dem i novellen

2013-11-03 @ 17:52:14
Postat av: Anonym

åh, jättebra kapitel!! du kanske kan göra lite längre kapitel men annars är du grym på att skriva.
du kanske kan skriva mer drama mellan Maddison och Justin?!?!

kan knappt vänta till nästa kapitel så fortsätt skriv!!

Svar: Tack för att du sa det inte många som gör det, du kommer verkligen sitta kvar i hjärtat
Biebertimez.blogg.se

2013-11-03 @ 21:40:07
Postat av: rojinyao

jag som skrev kommentaren ovan men glömde skriva namn o jag ville visa vem det var som skrev den. :)

Svar: Det var bra gjort ville också veta det:)
Biebertimez.blogg.se

2013-11-03 @ 21:41:43
Postat av: anonym

åhhhh så grym kapitel, vill bara säga du är en av mina bästa noveller som jag läser och jag tycker att du skriver så hilma bra, jag blev så glad när jag såg att du hadde lagt upp ett nytt kapitel och jag tycker om när hon blir avensjuk ahhahah, så bra kpitel wow, längtar efter att läsa nästa kapitel!!!!!
<3

2013-11-04 @ 04:05:28
Postat av: Due

Grym OMG du e bra

2013-11-04 @ 06:48:53
Postat av: Linda

OMG hjälp mig hur lyckas man med så bra skrivande! Sluta aldrig för då dör jag brhöver dina texter dem e som min luft!

2013-11-05 @ 23:08:04
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: