- You are the one

Finner inga ord!






Ni ser kommentarerna här över? , ja dem är till mig, jag har läst om dem om och om minst 100 gånger och aldrig tröttnat. Jag kan inte sluta le just nu, jag var nära på att gråta av glädje när jag läste dem här kommentarerna. Många undrar varför jag gör det här när jag bara får ett par kommentarer! Stolt kan jag säga att mina få som kommenterar, kommenterar verkligen värda saker och ägnar tid åt mig. Iallafall vad jag känner. 

Hade alltid drömt om fler än 10 kommentarer förre min födelsedag men o men man vet aldrig. Just nu känns det att ni är bäst och kan uppfylla min dröm och då blir det ganska lite tid redan den 24 november så det är upp till er. 

Mycket kärlek till er alla mina läsare ni är mer värda än diamant. Vad vorre jag utan er! Just det som drake Bell utan sina 6 fanns o som en människa utan luft. 

Tänkte också erbjuda den första personen som kikar mig på manar_bieber att få hjälpa till med nästa kapitel eller bara snacka:)

Postat av: anonym

ahhahah tack för att du la upp min kommentar jag vill visa alla hur bra du skriver och den där kommentaren som du har lagt up är så liten,jag vill säga många saker men finner inga ord för att du är bäst och en av mina bästa kapitel som jag läser! du är grym som en författare kan inte fatta hur bra du skriver, man längtar efter varje kapitel och jag tittar hela eller varje dag på din blogg för att se om du har lagt upp ett nytt kapitel och när man ser att du har lagt up en så dör jag av lycka och iblande skriker jag YES!!! och min mamma säger vad säger du yes för ahhahah jag säger bara nåt som gör mig så himla glad, kan inte bara säga mer en wow och tack för att du delar dina tankar med oss, tack så mycke!!!!
love you och kommer aldrig sluta läsa dina kapitel<3 kram

2013-11-06 @ 15:36:37
Postat av: kommentaren där uppe jag

glämde säga bara en sak när kommer nästa kapitel? och kan de typ inte ha sex en gång till det var roligt och kan de bli lite längre när de har sex?
tacksamm om du svarar!

Svar: HAHAHAHAHAHAHA jo det är en liten överraskning i nästa kapitel
Biebertimez.blogg.se

2013-11-06 @ 15:44:08
Postat av: Anonym

Omg vart har du hittat din kik pfrofilbild.... Såååå snygg 😍😍😍😍😍😘👌

Svar: Hahaha jag har gjort den:)
Biebertimez.blogg.se

2013-11-06 @ 18:29:06
Postat av: Anonym

Vaaaa, ofta, den va skit snygg, jag blev kär i den 😍😍

Svar: Haha det är bara att fråga efter en vetu;)
Biebertimez.blogg.se

2013-11-06 @ 18:51:17
Postat av: Anonym

Hur gjorde du den?? 👌😍😍 vi kanske kan prata om det på kik ??

Svar: Ja klart vi kan
Biebertimez.blogg.se

2013-11-06 @ 19:02:54
Postat av: hedvig

Due bäst<3 Hoppas du får 10 kommentarer, jag kommer länka på min blogg för att du ska få det, puss

Svar: OMG tack då myyycket ni är så söööta
Biebertimez.blogg.se

2013-11-06 @ 20:32:51
URL: http://blondinerna.horseworld.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: