- "We need no wings to fly" ✎

Chapter 27- Like what? ,Second choice whore?

Previously on we need no wings to fly:

"Trodde det var ganska uppenbarligt",sa jag och rättade på mig innan jag lämnade rummet. 
Cara sov fortfarande vilket jag var riktigt tacksam över!
___________________________________________________________


Justins perspektiv 
Jag satte på mig ett par mörka jeans med en mörk grön t-shirt,jag fixade håret och gick ner till killarna. 
"Nu åker vi!",sa Derek och gick ut för dörren. 
Jag hängde efter och satte mig i bilen. Vi stannade inte förns vi var framme vid klubben "Street beach club" stod det på skylten.
Det var fullt med folk överallt. 
Vi gick in tillsammans, det var som ryktet om oss hade nått ända hit för folket som separerade sig och bildade en väg åt oss. Vi satte oss på sofforna o beställde varsin sprit. 
"Så vad tycker du Justin om klubben",frågade Derek. 
Jag gav honom en kall blick och drack av min sprit. 
"Justin svara mig!",sa han igen.
Jag log kaxigt och reste mig ut för att ta en cigg. 
Jag gillar verkligen att gå på nerverna på honom, få honom o känna sig liten och idiotisk. 
Jag fiskade upp en cigg från paketet och letade efter min tändare. 
Jag fiskade upp den från bak fickan och försökte tända, inget kom ur den. "Fuck också!",mumlade jag för mig själv. 
"Här",sa en tjejröst. 
Jag såg upp mot henne och tog tändaren ifrån henne. Jag tände på cigaretten med blicken fortfarande fast på henne. 
"Så du är Justin Bieber",frågade hon mer som ett faktum hon redan vetat. 
"Ja",sa jag kort innan mobilen vibrerade i fickan. Jag tog upp den och klickade på svara. 
"Justin!",sa Derek från andra sidan av luren. 
"Mm",mumlade jag.
"Din uppgift börjar nu, Ezra är i samma klubb som oss, hans tjej är med honom, försök att få henne säga något.",sa han
"Hur ser hon ut?",sa jag efter att ha gått en bit bort. 
"Svart hår, stor röv, bruna ögon, ganska lång.",beskrev han. 
Jag höjde på ögonbrynen och vände mig sakta mot tjejen som get ut sig tändare åt mig. 
"Vd händer om jag inte gör det?,frågade jag.
"Justin kom igen lämna mig, du vet hur illa alla kommer om vår boss inte får slut på Ezra!",sa Derek
"Okej",sa jag och lade på.
Jag gick till tjejen.
"Kan jag få äran till en kväll med en så fin kvinna som du",sa jag och höll hennes hand.
"Haha, söt dom du, fast är det inte konstigt när jag är äldre",sa hon.
"Kärlek har ingen ålder",sa jag.
"Well okej"
Shit vad dem här hororna var billiga.

Dagen efter:
Jag vaknade, gäspade stort och såg mig om. Tjejen var fucking borta! Det var första gången. Konstigt. Jag såg efter klockan, den lång över dörren. 
12:24. Jag suckade ljudligt. Jag tog upp mobilen och klickade på Maddison. Skulle jag verkligen ringa, ska jag berätta för henne? Nej hon blir säkert ledsen och en massa skit kommer hända då, hon kan ändå inte få reda på det. Jag klickade på hennes namn och väntade på svar. 
En, två, tre, fyra signaler utan svar. 
"Du har kommit till Telenor brevlåda var god och lä..." , jag avbröt direkt och försökte ringa henne igen. Inget svar. Ännu en gång och hann inte avbryta innan hennes ömma röst hördes från andra sidan av luren. 
"Hej", sa hon lågt.
"Hej babe, hur mår du?",frågade jag med ett stort leende på läpparna. 
"Vad tror du?",sa hon kallt.
Det tystnade.
"Har det hänt något babe",frågade jag efter en stund. 
"Jag undrar också det"
"Har någon gjort dig något?",frågade jag oroligt. 
"Justin, hur länge till ska du spela dum",snyftade hon. 

Maddisons perspektiv: 


"Justin, hur länge till ska du spela dum",snyftade jag. 
Det tystnade inget utav min röst eller hans lät. Endast mina snyftningar. 
Jag gjorde små cirklar på mina lår medan jag väntade på svar. 
"Vad menar du Maddison",frågade han lågt. 
"Låt en fråga få dig till verkligheten, vad gjorde du igår kväll",frågade jag innan smärtan i mig växte så det vart svårt att andas. 
"Maddison förlåt det va....",jag lät inte honom fortsätta, jag ville inte höra fler onödiga, dumma lögner.
"Justin, jag orkar inte mer, hur länge till ska det vara så, varför måste man torteras av din kärlek",grät jag. 
Jag kunde inte prata någon mer jag kastade bort mobilen och tryckte ner mitt huvud i kudden. 
En kvart hade gått men jag hade fortfarande inte kunnat sluta gråta. 
Jag hörde hur dörren öppnades, men inte ville jag ägna en blick åt att se vem det var. 
Personen drog upp mig och kramade mig. Jag kände igen lukten, varför kom han hit. 
"Vad gör du här",snyftade jag. 
"Bara en chans till, låt mig bara förklara för dig varför jag gjorde det.",sa han med en hes röst.
"Jag var tvungen, jag hade som uppgift att få it så mycket hon vet om Ezra så möjligt, och hon var hans tjej och det var ända sättet, tro mig jag ville inte heller göra det men alla vi skulle illa ut om jag inte gjort det", förklarade han och var millimeters nära på att börja gråta. 
Jag sa inget utan tryckte bra bort honom ifrån mig.
"Snälla tro på mig, det är mitt jobb",snyftade han och höll min hand.
"Vad vinner jag av ditt jobb",sa jag och såg ner på våra händer.
"Maddison snälla, jag säger inte att jag kan sluta men jag behöver dig",sa han och kramade mina händer hårdare. 
"För vadå som andra vals hora eller?",sa jag roat så det gjorde ett stort tryck på honom då han glodde chockat på mig och hans grepp lossnade om mina händer.
"Justin jag säger inte heller att jag vill ha den kärleken mellan oss",sa jag nu lite mer drygt, och drog bort mina händer ifrån hans.
Jag han se en tår rulla ner för hans kinder innan han sänkte ner huvudet för att dölja hans svaghet just nu.
Han reste sig upp och drog med mig upp tätt intill honom. 
"Jag tänker inte tvinga dig på något,du ska bara få veta att du aldrig vart en hora i mina ögon för att ens igång vara andra vals hora.",andades han och tryckte sina läppar mot mina. Jag njöt av hans underbar läppar, det var något i mig som ändå sa att han inte var den rätta och bara visade mig det lilla tomma hålet i mig just nu. Men åt andra hållet hur den bara försökte få mig att tänka på hur hans läppar satt perfekta mot mina, vad han sagt åt mig att han allvarligt ville ha mig. Jag avbröt kyssen även fast jag visste att Justin fortfarande ville kyssas. Han försökte på nytt att få mina läppar men jag bet honom kort i underläppen. 
"Justin du borde gå nu",mumlade jag och såg ner. 
Han såg på mig en sista gång innan han lämnade rummet så jag vart helt ensam kvar. 

Justins perspektiv
En månad hade gått sedan jag och Maddison gjort slut, slut o slut vi var ju aldrig helt på. 
Men mycket har förändrats om man tänker på en enda månad. Det känns som att denna månaden skapat en ny tid. Jag träffar aldrig Maddison, det kan hända att hennes blick träffar min i skolan men annars inte. Hon har skaffat sig flera kompisar, de flesta bitchar måste jag påpeka. 
Hon har bara ett helt nytt ställe i skolan o överallt. Också det att hon inte vill lyssna på mig när jag säger att Brayden bara vill henne illa, men hon lyssnar inte som sagt, det gör ont att se honom med henne, kyssa henne, krama henne och röra vid henne. Om mig är det inte mycket, min vardag består av att ägna vardagen åt skolan och att planera nattens uppgift vilket nu bara är att döda. Jag drog av mig skin handskarna o lade pistolen på bordet sedan öppnade jag fönstret. Månen lös starkt i genomförs med den kol svarta himlen. Jag hade inte fått tag på Ezra än. Men det skulle jag snart, jag vet nu vart och hur han rör sig, ja såklart efter en månad av att bara förfölja honom. Det var inte bara det att jag hade det i uppgift utan det känns att han även var anledningen varför jag förlorade Maddison och detta ska han få betala för, riktigt mycket.
____________________________________________________________
Here we GO babes.
Vad tror ni kommer hända??
Tänk nu också att Maddison och Brayden är på :* 
KOMMENTERA FÖR ETT KAPITEL REDAN I ÖVER IMORRN

Postat av: Anonym

Lika bra som vanligt! Tur du har instagram så jag såg att du hade publicerat kapitlet;) Du borde satsa på att skriva!!:)

2013-10-29 @ 22:24:54
Postat av: Natasha

Jätte braaaa!!!!

2013-10-31 @ 07:56:18
Postat av: Melissa

OHMYYY SÅÅÅ BRA! Jag vilk vara med i sagan

2013-11-01 @ 15:59:10
Postat av: hedvig

Jättebra:)

2013-11-01 @ 18:12:08
URL: http://blondinerna.horseworld.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: