- "We need no wings to fly" ✎

Chapter 14 - I'm your

Hon kröp upp på sängen så man såg hennes bröst. "paradise",mumlade jag. "Vad sa du",log hon "inget, kom hit nu." "Nej jag ska nog sova på andra sängen", sade hon och hoppade av. Jag suckade och lade mig ner. 

 
 
Jag smög ut från rummet så sköterskorna inte skulle se mig. Dylan stod en bit bort och log lika  sött som varje gång. "Jag pekade tummen upp åt honom medan jag joggade åt honom. Jag kramade honom och gav honom en lätt kyss på munnen. "Berätta hur var det?",frågade han. "Perfekt han gick verkligen på det",sa jag och såg mig om så ingen hörde. "Okej vad är nästa plan?",frågade Dylan. 
"Jealousy, vi måste göra honom avundsjuk, jag vill bara dämpa ner hans självförtroende",sa jag och höll han om axlarna. "Okej hur?",frågade Dylan. "Han kommer få lämna sjukhuset idag men besöka det då och då för sina droger, men häng med nu var så kärleksfull du kan mot mig när han är med oss",sa jag. "Jag börja faktiskt gilla det här jobbet",flinade han och kramade mig skämtsamt. "Haha jag med",sa jag och fnittrade. 
 
 
Vi hade fixat alla papper så Justin kunde gå ut nu. Vi var på väg till skolan nu alla tre. Man såg att Justin inte hade det bekvämt av att jag och Dylan satt där fram och han ensam bakom oss. Vi hoppade av och gick in till skolan som nu verkade ett konstigt ställe att vara i efter all den tid. "Vad har du Dylan?",frågade jag. "Idrott"
"Synd jag har No med Justin",sa jag. Jag gick fram till Dylan och rörde på rumpan ännu mer när jag gick bara för att få Justins uppmärksamhet till det som var näst, jag kysste Dylan passionerat snarare hånglade, jag överdrev med det och gjorde så det lät. "Vi borde nog in",sa Justin. Jag avslutade kyssen och gick in till no salen. Lektionen rullade på till slutet och då var det visst bara 10 minuters rast. "Vad har du nu?",frågade jag Justin. 
"Matte",svarade han och satte sig på bänken. "Jaha, då ses vi i lunchen sa jag och gick min väg. 
 
Det var slut på för middags lektioner och nu började spelet. Jag såg Dylan en bit längre bort. "Han kommer nu gör som jag sa åt dig innan. Korridoren var helt tom alla hade gått till lunchen så det vart bara vi kvar och Justin som aldrig går till lunchen, han kom in i korridoren och öppnade sitt skåp. Dylan kysste mig överallt i kroppen. Jag lotsades stöna då och då. Jag såg hur Justin tittade på oss "Wow, chilla mannen har du kul när du våldtar henne mitt i korridoren.",sa Justin och smällde till skåpet. "Oh, sho broder är du här, sorry hon är för hett man kan inte hålla sig",sa Dylan och släppte ner mig för att 'hälsa'. "Mm, för hett, jag rekommenderar att du inte kallar mig bror för jag tror inte att vi är det",morrade Justin och försvann. "Okej skit i det han sa, bra jobbat",sa jag åt Dylan. "Okej hej då ses efter skolan okej?" "Hoppas det",sa jag. Dylan försvann bort han med. Jag luta mig mot skåpet och gled ner. "Det här kommer vara svårt, han har för stort självförtroende och att stå o hångla framför honom med någon annan kommer inte dämpa det. Jag hörde en röst. Jag ställde mig snabbt upp och tjuv lyssnade. "Bror festen kommer rocka tjejerna kommer ha på sig rikaste o snyggaste kläderna och vet du vem som ska komma?, Paul!, med sin bror blondinen Austin och det värsta Justin Bieber kommer vara där med sitt gäng. "Damn klart jag kommer",sa den andra killen. Jag måste bli bjuden på nåt sätt. Jag fixade till mig. Vänta, jag kan inte gå ut så här som en värsta nörd. Jag knäppte upp skjortan en bit, luftade mitt hår så den fick volym, drog upp ärmarna på skjortan. "Okej 1,2,3" jag log så sexigt jag kunde och gick fram till killarna. "Hi guys, vad pratade ni om?",frågade jag och satte mig bredvid den som var snyggast. "Inget",sa den andra. "Inget?, tycktes höra party, drick, killar o sex",sade jag och dämpade ner ljudet på sista ordet. "Vill du inte berätta?,sa jag åt den killen jag satt bredvid och tryckte mig upp på honom. "Du hörde rätt",sade han. "Ska du inte uttala det sista",sade jag sexigt och satte mig på hans höft så mina fötter vart på varsin sida av hans ben. "Vadå sista?",frågade han och tryckte bak sina händer som om han skämdes. Jag såg honom i ögonen samtidigt som jag tryckte mig upp mot hans skrev. Han log skönt. "Förresten har du lust att komma över på fest idag klockan 22:00",frågade han. "Why not?,ses på kvällen",sa jag och reste mig upp från honom. Så fort jag hade försvunnit från deras sinne fixade jag mig tillbaka till mitt vanliga jag och gick ner till cafeterian och köpte en festis. 
 
 
Skolan var slut och festen började redan om 5 timmar vilket var lagom mycket då jag skulle hinna göra mycket innan. Det första jag gjorde var slänga av mig kläderna och äta mat medan jag tittade på tv.
 
2 h senare.
 
Det var nog dags att hoppa in i duschen, jag tvättade mig så noggrant jag kunde. 
 
1h senare.
 
Jag och Daria hjälptes åt med att leta efter en fin outfit jag skulle ha på mig men som skulle vara speciell.
"Vad är det du exakt vill ha vi har tömt hela garderoben och du har inte valt en av dem. 
"Asså den ska vara speciell men snygg, du vet ju att festen ska vara för sånna som Justin o bad girls.",mumlade jag. 
"Aww ska du med Justin, titta vem som är på spår till att bli en bitch",flinade Daria och log busigt.
"Nej, nej, nej det ända är jag och Dylan jobbar på att göra Justin en normal person asså snäll o så sluta med sina droger och festen kan vara ett sätt, det är bara det jag svär",förklarade jag snabbt. 
"Aha, konstigt att du sträcker ut handen till en kille inte alls likt dig?, och vad har hänt hittills",frågade hon. 
"Vi har ljugit att jag och Dylan har haft sex o inte så mycket mer, hjälp mig med att välja istället",sa jag och letade efter något att ha på mig. 
"Jag kommer om en minut",sa Daria och jogga ut. 
"Oho och nu ska hon säker lämna mig och skvallra till hennes baby Zac",muttrade jag och slängde mig ner på sängen över alla kläder.
"Tada!",sa Daria och ställde sig i rummet. 
Jag satte mig upp och var nära på att tappa hakan. 
"OMG vart fick du den ifrån?",skrek jag nästan
"Askungen frågade inte hur hon fick sin klänning right? Sätt på dig den nu istället.",sa Daria och gav mig den. Jag tog glatt emot den och prövade den. 
"Gud den sitter perfekt på dig"
"Gör den?",frågade jag och såg mig i spegeln, den var riktigt snygg och perfekt för en sån fest, det var pärlor över hela över delen och hade delar så min mage syntes, ryggen var bar nedre delen var vit fluffigt tyg som hängde ända ner till golvet. Man kunde bara inte beskriva den. 
 
1h senare
 
Jag hade fått på mig klänningen och håret var fixat och det sista av sminket var kvar, jag satte på mig några smycken och det sista mina klackskor.
 
 
"Wow det här är inte jag!",skrek jag och såg mig i spegeln. 
"Jo!, btw Zac vill skjutsa dig dit bara för att vara säker att du är framme där. 
"TACK , ni är bäst!",skrek jag och kramade henne. 
"Uhh, då kan du vara snäll och låta vårt barn överleva", sa hon 
"Haha förlåt jag är bara så glad. 
 
Vi stod nu utanför stället festen skulle vara i, det var en riktigt stor lokal med en ännu större trädgård. Jag var redan 15 min sen så jag skyndade mig in. Jag tog ett djupt andetag och sträckte ut mitt huvud för att se lokalen. Det var hundratals folk, iallafall för mig för jag var inte vad vid fester mer än 50 personer. Jag gick sakta ut och tog första steget av trappan som fanns. En kille fick syn på mig och som då slog till sin vän så han också såg på mig vilket fortsatte tills hela lokalen såg på mig, tjejerna bitch blicka mig medan killarna verkade gilla det dem såg vilket gav mig mod att fortsätta hela vägen ner från trappan. Det vart helt plötsligt tyst innan flera killar gick fram till mig. "Lust att vara min dejt?", "Dröm hon är min", "Hög eller , hon är min"- dem fortsatte bråka medan jag sökte med blicken efter Justin, han satt på soffan med några tjejer längre bort. Jag tog ögon masken av en av tjejerna och gick bort till Justin och lämnade killarna bakom mig. Jag ställde mig framför han. Han lyfte blicken på mig och drog bort sin hand från tjejen som satt bredvid honom. "Skämtar ni? Jag drömmer right?",sa han och ställde sig upp framför mig. "No, det är ingen dröm, jag valde dig, jag vill ha dig",sa jag och lade mina händer på hans kind ner till hans händer och drog honom med mig till dans golvet. Vi dansade en stund innan han avbröt tystnaden. "Vad heter du?"frågade han. 
"Är det det viktigaste att veta för dig",frågade jag och lutade mig mot hans axel. 
"Inte riktigt, vill du kö ett spel?
"Om du vill",svarade jag och gick med honom. Vi satte oss på två stolar vid ett bord som andra par satt vid, dem körde ett tag innan det var vår tur. Jag kastade ena tärningen och sedan Justin. 
Min tärning visade till min chock "Suck" vad var det för spel egentligen. Jag var nervös över vad Justins tärning skulle visa. Den slutade snurra och landade på "Below waist" jag såg chockat på Justin som log nöjt.
 
 
"Jag tror du fattar hur spelet går",flinade han och reste sig. "Va?...ja", mumlade jag. "Then ska du komma eller inte?",frågade Justin. Jag reste mig upp och gick efter honom. Vi gick in till ett rum. Så fort jag gick in till rummet tryckte Justin mig mot väggen. "Du är nog den snyggaste tjejen jag har sett.",viskade han.
"Fast har vi träffats innan?",frågade han direkt efter. Jag lät honom få tänka efter själv. Plötsligt röck han till, han lade sin hand och lyfte den sakta upp tills han kunde se mitt ansikte. "Maddison, jag visste att jag hade sett dig förut",viskade han. 
"Och vad händer nu?",frågade jag. 
Han tittade på mig, bort och sen på mig igen. 
"Titta, idag fick jag ett samtal, dem vill att vi gör ett uppdrag."
"Vadå vi?",sa jag
"Kommer du inte ihåg att du joina 
oss?",sa han. 
"Just det och vad är det vi ska göra?",frågade jag. 
"Rån, vi ska råna en smycke affär, diamant o sånt."
"Men...."
"Du gick med och har ingen väg ut!",sa han direkt innan jag hann säga klart min mening. 
"Vi måste ta vägen ut från fönstret.",sa han och öppnade fönstret. 
Han gick ut först och väntade på mig för att ta emot mig. Jag tog första steget ut och sedan sista då det var två steg innan man var tvungen att hoppa ner. 
"Jävlar snyggt ass",sa Justin och precis då hoppade jag ner i hans famn och gav honom en örfil. "Kolla inte nästa gång"
Vi gick ner ett tsk till tills vi var framme på marken, vi sprang till hans bil. Jag öppnade dörren och andades andfått nät jag äntligen satte mig in i bilen. 
"Vad ska vi göra nu,"frågade jag?
Han höjde ett ögonbryn och tittade på mig från topp till tå. 
"Vad?",frågade jag och granskade mig själv. 
"Tänker du verkligen ha på dig den här klänningen när du ska råna?",frågade han. 
"Jag har inget annat"
"Jag tog med mig dina kläder som dem ger ut",sa Justin och gav mig en väska. Jag öppnade den och tog ut kläderna. 
"Vart ska jag byta om?",frågade jag. 
"Där bak"
Jag klättrade igenom och satte mig där bak. Jag öppnade klänningen men lyckades inget vidare med att få ner den. Jag muttrade några svor ord och lade mig ner på stolarna eller vad man nu kallar dem. Jag såg inte mer än hur Justin lade sig över mig och drog ner min klänning så jag låg i endast underkläder. "Justin",viskade jag. "Inga ord, jag är din",viskade han tillbaka och kysste mig på halsen ner till mina bröst. Han drog av sig sin tröja och sträckte sig mot mig igen. Jag vände på oss så han var underst. Jag satte mig på hans skrev. "Justin det är verkligen inte tid för det",sade jag.
 Han sket i set jag sa och gick med handen över min rygg så jag lade mig ner på honom,med handen smekte han min rumpa och kysste mig på halsen. 

Klar!, här ifrån börjar första steget till mina planeringar. KOMMENTERA mycket nu för då får ni nästa kapitel så snart så möjligt. 
Kommentera vad ni tycker
 

Postat av: Her

Moi bien haha jätte bra verkligen spännande

Svar: Kul att du tycker det , vad menar du med Moi bien? Var det något som skrevs fel??
Biebertimez blogg

2013-07-27 @ 04:56:48
Postat av: omg

FETT BRA MEEER

2013-07-27 @ 14:29:35
Postat av: She

Bra bra bra..!!! När kommer nästa?<3

2013-07-27 @ 20:34:22
Postat av: Elin

Sjukt bra :) Längtar tills nästa

2013-07-28 @ 16:44:30
Postat av: Vicky

Hahhahaha mani moi bien betyder yani mycket bra,du e skiit duktig :**

2013-07-28 @ 23:22:33
Postat av: Anonym

Mer snälla

Svar: Som du vill här har du det:)
Biebertimez blogg

2013-07-29 @ 10:10:28
Postat av: sana

En fråga, är du arab??

Svar: Haha ja, varför undrar du?, btw hur visste du ens??
Biebertimez blogg

2013-07-30 @ 16:50:23
Postat av: sana

Hahaha, jag med visste de från bilden på hefa (stav) hhaa♥

Svar: Haha jaha, kul att en arab läser min blogg btw vart är du ifrån Asså vilket arab land?? Själv är jag från Kurdistan-irak
Biebertimez blogg

2013-08-04 @ 00:39:43
Postat av: sana

Haha, va kul mrn jag är från iraq-Bagdad:)

2013-08-04 @ 22:59:26
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: