- "We need no wings to fly" ✎

Chapter 16- Trapped

"Du är underbar, men jag måste tvätta av mig av all smuts",viskade jag "kan jag få hänga med",viskade han och kysste mig några gånger på brösten för att jag skulle låta honom. Jag log som svar vilket smittades till honom så han log ännu större. 
_________________________________________________
 
"Du kan in jag ska bara ringa Daria",sa jag och plockade fram min mobil. Han gick upp till rummet. 
"Hej Daria, hur mår du?",frågade jag.
"Åh Maddison vart är du?",sa hon oroligt.
"Jag är emm....hos Justin, jag blev bara lite tröt och kan inte komma hem så jag sover över inatt",svarade jag henne och gick i små cirklar runt i rummet. 
"Yeah, okej jag lägger på bu för att inte störa er",flinade hon. 
"Ta inte det så långt som sagt så vart jag bara trött",skrattade jag. 
"Men okej Zac ropar mig ringer sen",sa hon och lade på. Jag drog bort mobilen från örat och glodde bara på den medan jag log stort. Jag slängde bort mobilen och såg mig i spegeln. Jag var vit som ett svin genomfört med förra sommarn. Mina tankar avbröts av att jag hörde någon sjunga o det var bara jag och Justin hemma. Jag smög fram till badrummet och lutade huvudet mot dörren. Riktigt sant kom ljudet därifrån. 
 
(Tryck på länken nedanför)

http://a.tumblr.com/tumblr_mg1e3gUiDL1rzyrz5o1.mp3

 
Justin slutade sjunga och vattnet stängdes av. Jag öppnade dörren och gillade verkligen det jag såg, ett lagom stort badkar som var runt o in grävt.
 
 
Justin satt i det med händerna på sidorna och huvudet lutat bakåt. Jag drog av mig min bh och testade vattnet, det var varm. Skum fyllde hela badkaret. Justin lyfte huvudet och log smått åt mig. 
Vi satt båda utan att säga något vi vilade bara eller vad han gjorde medan jag spelade om bilderna som för en kort stund hände. "Något problem med att dela med dig anledningen du ler så stort för?",frågade Justin. 
Jag fnittrade och kröp fram till honom. Han öppnade sina händer för att sedan placera dem på mina kinder. Hans blick var annorlunda den var mer romantisk än i vanliga fall, mer snäll. Han tryckte sina läppar mjukt mot mina. "Är Dylan bättre?",viskade Justin. "Nja men jag föredrar dig",mumlade jag och tryckte mina läppar mot hans igen fast mycket olikt mig det var hårdare. "Du verkar taggad till det nästa",flinade Justin och drog mig in i hans famn så jag låg på hans bröst. "Haha, nej",sa jag. "Aww, titta på dig du rodnar",retades Justin. "Allvarligt det är inte kul",sa jag och slog honom på skoj. 
Jag slappnade av hela kroppen men kände ändå en spänning i kroppen. Jag slöt mina ögon av försök att slappna av. Jag kände hur två händer masserade mig i axlarna bakifrån. Efter ett tag så  reste vi oss och gick in till duschen. Vi tvättade oss snabbt och gick ut. Jag satte mig ner på sängen medan Justin satte på sig ett par kalsonger. Han slängde ett par korta shorts och en topp som täckte mina bröst. Jag lade mig ner i sängen med Justin bakom mig, han lade sina händer runt mig. Det var första gången på länge jag kände mig så trygg vid sömnen. 
 
Jag öppnade ögonen och såg mig om, det var då jag insåg att jag låg själv i sängen. Trött reste jag mig upp i sängen. Dörren öppnades o Justin kom in. "Sov du bra shawty?",frågade han och kröp upp på sängen och satte dig över mina ben. "Ja verkligen, vad är klockan?"
"Bra, klockan är elva",svarade han. 
"Varför väckte du inte mig vi har missat skolan",sa jag och tänkte precis resa mig. Justin la sig bredvid mig och kramade mig så jag inte kunde resa mig. Han tryckte sina läppar mot mina. "Justin nej jag har redan skolkat tillräckligt",sa jag och tog bort hans hand. Jag kände hur han drog bak mig. "Snälla, vi kan mysa och göra roliga saker istället",sa han.
Jag putsade ut och drog ner honom "Du vann",mumlade jag mellan kyssarna. "Och vadå ska vi bara sitta här har du ingen frukost?",frågade jag.
"Asså du är ju i för sig min frukost men jag är nog inte din frukost",flinade han. Jag slog till honom på skoj och reste mig upp och visste vad han exakt tittade på. "Jävlar vad varmt det är här",sa Justin. "Aha förlåt vill du att jag ska ut?",sa jag och menade att det var jag som var det hetta. 
Han skrattade och gick på mig och började kittla mig. "Hahaha, sluta",lyckades jag säga mellan skratt slarvorna. "Inte förns du ger mig en kyss. "Aldrig" "Nähe då slutar väl inte jag",sa han och kittlade mig ännu mer. "Okej, okej",sa jag och vände mig om. Han slutade kittla mig och väntade på kyssen. Jag lade mina händer på hans kinder och tryckte mina läppar mot hans jag kysste honom mer passionerat och sedan bet jag honom i läppen så han skrek. "Haha, okej innan du gör något ge mig bara något att ha på mig",flinade jag. Han öppnade sin garderob och räckte fram en skjorta i satin. Jag satte på mig det och hann bara knäppa dem tre längst ner innan Justin bar mig upp och snurrade mig. Jag fick loss mig och sprang ner för trappan. "Mmm ta mig om du kan",lipade jag från andra sidan av bordet. Vi fortsatte springa runt tills han fångade mig och bet mig i kinden. "Okej är det så du gör med dina gäster låter dem svälta",sa jag och öppnade hans kylskåp. Han kramade mig bakifrån och lade sitt huvud på min axel. "Vad ska vi äta?", frågade han. "Jag är sugen på pannkakor" "då gör vi väl det!",sa han och tog fram alla ingredienser. 
Justin läste boken hur mycket han skulle lägga av allt. "Pff, litar du på dem ge mig",sa jag och lade in lite av allt. "Men om det inte blir gott da?",frågade han. "Oroa dig inte om det lita på mig",sa jag och blandade smeten. 
 
När vi hade stekta pannkakorna och fixat alltihop satte vi oss och åt. "Åh, Gud vad jag var hungrig",sa jag och höll för min bara mage. "Haha, jag tror ditt recept var bättre än deras"
"Told you",sade jag och bar tallrikarna till diskmaskinen. "Så ska vi bara vara hemma? Frågade jag. "Du verkar inte vara en tjej som gillar vara hemma du",sa Justin. 
"Inte direkt men vi kan väl åka till stan istället för att vara i ett hus som ligger mitt ute i skogen. 
"Om du vill det så klä på dig så drar vi"
 
Vi hade satt på oss och åkt till stan det var många fina saker och jag hade fått med mig ett par saker. Vi stannade på en restaurang för att äta middag. 
"Nämen hej hittar man två skolkande elever äta lunch här",sa en bekant röst.
Jag vände mig om och fick syn på Mr. Henry. Jag svär den här läraren har vart fast klistrad på oss han verkar alltid vara runt oss. 
"Någon bra förklaring?",frågade han och lade sina händer på bordet. "Vi.....", började Justin men vart avbruten. "Ni vadå?" 
"Vi ville" "Ni ville vadå",avbröt Henry honom igen. "Vi ville bara" "Bara vad?",avbröt han honom ännu en gång. "Men låt mig för fan  prata",skrek Justin och reste sig upp. "Du skriker inte på..." "Vad har du att skydda dig själv med nu? Du är inte i skolan för att säga skrik inte på mig jag är din lärare",spottade Justin. "Nej det kan jag inte där hade du ett poäng men jag kan alltid berätta för rektorn att ni skolkar",sa Mr.Henry och gick sin väg. 
 
 
"Tror ni verkligen att ni kan skolka och göra vad ni vill?",skällde rektorn på mig och Justin.
"Nej",mumlade jag. 
"Ni vet vårt straff om man skolkar mer än en lektion eller hur?",sa rektorn. 
"Nej",svarade jag. 
"Då kommer du veta nu om 2 veckor eftersom det är andra som också har fått det straffet.Ni vet dem 2 toalett avdelningarna vi har i skolan?, dem kommer ni få tvätta med städerskan.och glöm inte varje avdelning har 5 toaletter.",sa rektorn och ställde sig upp.
"Förstått?"frågade rektorn
"Nej",svarade Justin. 
"3,avdelningar vart det nu så have fun", sa rektorn och gick ut. 
Jag reste mig irriterat upp och lämnade rummet jag med så Justin vart kvar ensam.
________________________________________________
Lång tråkigt i know men det måste finnas sånna kapitel för dem nästa kapitlen ska kunna vara bättre med lite drama. Kommentera nu för då vill jag bara skriva:) 

Postat av: Anonym

Det. Får inte vara så mycket "hopp" om du fattar vad jag menar man hänger inte riktigt med

Svar: Tack att du sa det:) då ändrar jag det till nästa gång
Biebertimez blogg

2013-08-01 @ 18:20:55
Postat av: jasmina

läs din email har skrivit till dig där för att min mobil är på lagning

2013-08-01 @ 19:48:52
URL: http://justinnovell.devote.se
Postat av: Anonym

Bra bra bra..!!

2013-08-01 @ 22:19:05
Postat av: Ebba

Hej! Jo vi kan halänkbyte i fall du vill :)
Jag lägger in dig under länkar på menyn och sen så länkar jag dig i ett inlägg låter det bra? Säg gärna till när du har länkat mig :)

Kram

2013-08-02 @ 10:01:36
URL: http://fantasybieber.blogg.se
Postat av: Eliin

Jätte bra ju :)

2013-08-02 @ 15:27:56
Postat av: bbieberstory

Lust att göra länkbyte? :)

2013-08-02 @ 16:51:51
URL: http://bbieberstory.blogg.se
Postat av: Tina

Hej skulle du vilja göra ett länkbyte?

2013-08-02 @ 18:49:35
URL: http://famouslovestory.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: