- "We need no wings to fly" ✎

Chapter 25- See Myself

"Damn det här var fucking AMAZING",sa Justin och andades djupt. 
"Jag vet!",sa jag och lade mig i hans famn och lade filten över oss. Han kysste mig en sista gång innan han föll i sömnen och inte längst efter jag med.  
__________________________________________________________________



Maddisons perspektiv:
Jag kisade med ögonen och såg mig om. Jag låg i en stor säng, ljuset hade sträckt sig in i rummet så det var soligt och fint. Jag kunde höra fåglarna sjunga utanför fönstret men lita på mig det är inte så glatt och fridfullt som det låter utan om vi går tillbaka och lägger till , jag kände hur en otrolig huvudverk inte velat släppa och hur allt var suddigt i mina ögon. Med tanken på all smärta så stötte en smärta på mig ner ifrån. Jag drog i filten och kom ihåg allt. Bortse verken jag har idag så var det nog den bästa natten jag någonsin levt, jag skälv kunde inte tro att jag knullat Justin, utan skydd, och riktigt hårt. Det var bara så skön känsla, utav dem skönaste. Jag märkte hur jag vart våt där nere och hur det pirrade i magen, jag ville ha honom. Jag önskade natten bara kördes om. Tankarna snurrade och för att vara ärlig stannade jag vid en och tänkte varför inte? Jag drog ner handen till min kön och stoppade in ett finger och gnuggade fram och tillbaka. En typ av också njutning bildades. 
"Uhhh....mmm",stöna jag. 
Jag fortsatte tänka mig att det var Justin. 
"Juuustiiin!",stönade jag och nådde nästan min g-punkt. 
"Damn baby gurl du verkar inte räcka dig med natten",sa Justin som hade vaknat och sätt mig göra det. 
"Jo, asså, nej, du var amazing igår och det ända är bara att jag vill ha dig.",mumlade jag och vart själv förvånad över det jag sagt.
"Bli inte en bad bitch nu babe",sade Justin och reste sig. Jag skrattade lågt för mig själv. Justin tryckte in sitt finger i mig helt oförväntat. 
"WTF, da du inte nyss att jag inte skulle bli en bad bitch",sa jag och njöt.
"Vem sa att jag var klar det jag ville säga var bli inte en bad bitch utan en bad boy",flinade han och kysste mig.  Jag fnittrade smått och såg honom i ögonen. 
"Well om du är min bad boy så vill jag bli en riktigt bad bitch",sa jag och märkte inte när han tryckte sig in i mig. 
"Uhhh........ugghh fuck off",stönade jag och drog ner Justin mot min hals. 
Denna gång var det lugnt och mjukt....
"Ska in och duscha och skulle gärna vilja ha sällskap",sa Justin och kysste min nacke flera gånger. 
"Varför inte",svarade jag och dog mina naglar löst över hans rygg. 

Jag slängde ner handduken och försökte sätta på mig min bh. Jag kämpade för att stänga den där bak men det gick inte så bra. Två par händer spände till bh:n och stängde den så mina bröst lyftes spänt upp. 
"Hi baby",viskade han i mitt öra. 
"Hej, så har du bestämt vad vi ska göra",frågade jag och satte på mig en tjock tröja med rätt så tjocka lårstrumpor. 
"Det var det jag försökte säga igår innan sexet men du sa att du inte brydde dig och sedan hände alltihop så jag hann aldrig säga det",sa han och kysste mig på hjässan. 
"Vadå da?",frågade jag.
"Jag kommer inte hinna göra mycket mer med dig jag är redan sen hem Derek visste inte igår att jag kom hit så....",sa han och jag stoppade honom mitt i. 
"Det räcker, det gör inget gå hem innan det blir ännu värre",snyftade jag. 
"Maddiso....."
"Gå bara det blir bara svårare om du stannar kvar mer",sade jag och vände bort mitt ansikte för att inte visa mina tårar.
"Tar tag på dig så fort jag kan okej älskling?",frågade han med en sorgsen röst. 
"Ja",svarade jag och lade mig ner i sängen. 
"Please Maddison gråt inte det blir bara jobbigare för mig",sa han och bröt det jag sa och satte sig i sängen med mig. 
"Gå bara det går ändå inte att sluta gråta det är bara det som är stämplat till mig GRÅT",grät jag. 
"Shhhh",tröstade Justin mig och lekte med mitt hår. Stund efter stund passerade och mitt i somnade jag tryggt och varmt som en bebis i ens mammas armar, vilket jag inte gjort på länge. På 10 år. 


Justins perspektiv: 
Jag kysste henne kort på hjässan och letade efter en penna. Utan att komma fram till någon penna så tog jag hennes mobil och tog kort på mig själv. Jag hade en plan, mig ska hon inte bli plågad av. Knät jag var glad la jag mobilen bredvid henne och lämnade huset/lokalen. När jag kom hem hade jag förväntat mig ett tredje världskrig men det var lugnt och tomt ingen Derek inget Scott ingen alls bara Matt som kom ut från köket med en energidrink i handen. 
"Åh hej Justin!",hälsade han.
"Tja, vart är alla andra?",frågade jag medan jag såg mig om. 
"Jaha dem ja du vet Scott sa ju att du bara skulle hå igår kväll utan att bry dig om Derek så Scott lyckades luta med sig Derek till någonstans utanför spåren så dem har 'punktering' så dem kommer imorrn.",rabblade han på och drog ett långt andetag i slutet. 
"Damn allt det för mig...",mumlade jag. 
"Ja"
Jag gick upp till mitt rum och tog upp min mobil, jag tänkte precis ringa Maddison innan jag hindra mig själv. Tänk om hon fortfarande sover? Jag lade ifrån mig mobilen och tog istället gitarren Maddison innan spelat på. Jag lät orden falla ner så fort jag tänkte på Maddison. 

Maddisons perspektiv:
Jag kisade med ögonen och såg mig om.Ensam. Jag kom ihåg att Justin låg bredvid mig sist men han har dragit utan att säga hej då. Jag tog upp mobilen för att kolla klockan och såg att jag hade fått ett meddelande av Justin. 

Justin:
Förlåt baby att jag inte sa hej då men ville inte väcka dig, kolla din camera rulle.

Jag gick in på min kamera rulle och hittade ett helt album på 34 bilder och videor han tagit på sig själv, på varje bild höll han ett papper som det stod "Det här när du saknar mig" "Det här när du känner dig ensam", "Det här när du känner att du vill ha mig" osv..... Jag bet mig löst i läppen och reste mig upp för att möta en otrolig verk mellan benen. Jag kunde knappast gå normalt. Jag bestämde mig för att gå hem till Daria och vara där en stund så jag tog första, snabbaste taxin dit. "Hej Daria!",skrek jag när jag kom in. 
"Hej Maddison Gud det känns tusen år sedan",sa hon och kramade mig. 
"Ja visst gör det",svarade jag och satte mig ner efter kramen. 
"Så vad har du gjort med din stora 18års dag igår",frågade hon. Det första som kom upp i mitt huvud var mig och Justin igår natt. 
"Fester lite druckit lite o ja sånt man gör",mumlade jag och satte på tv:n. 
"Du glömde en del",sa Daria lite seriösare.Kanske lite för seriöst. 
"Vadå",frågade jag med blicken fortfarande mot tv:n
"Knullat mycket",sa hon och lade sin hand på mina lår. Jag vart alldeles stel, vad hade hon just sagt? Hur visste hon ens igång. 
"Nej, vem skulle jag knulla, pfff vem skulle ens vilja knulla mig.",sa jag med blicken fast på tv:n för att undervisa hennes blick som brände i kinden på mig. 
"Maddison vi stryker din lögn nu och går till idioten dom har knullat dig så hårt att du knappt kan gå",sa hon högre en den vanliga tonen hon brukar ha. 
"Ingen!",sa jag panikslaget. 
"Vadå ingen!, är du sjuk eller, vet du hur seriöst det här är du kanske är skadad nu!",sa hon och såg mig i ögonen. 
"Kan vi snälla lämna saken",bad jag. 
"Uhh, men hade han skydd då?",fråga hon. 
"Ja,såklart",ljög jag.
"Okej det är faktiskt också en annan sak jag tänkte ta upp", sa Daria.
"Vad är det?", frågade jag. 
"Du vet Nathan är på väg och huset är så litet så Zac undrade om det var okej för dig att vi flyttar ut till ett hus en bit bort och du här kvar",sa hon.Det var det bästa jag hört på länge. 
"Ja såklart då kan Cara flytta in till mig",sa jag och log. 
"Ja vad bra då bor ni två hellre än en",sa hon.
"Kan jag gå?",frågade jag. 
"Jag absolut",sa hon.
Jag gick in till mitt rum och slängde mig ner i sängen. Jag tog fram min mobil och såg ännu ett meddelande.

Justin:
Hi baby, titta just på videon när vi hade sex igår och måste säga att du var amazing.

Ursäkta filmade han oss?

Jag skyndade mig med att svara.
Jag
!Damn boy har du filmat oss
Justin:
Hehe, ja du var bara så sexig utan kläder. Du har det kolla din camera rulle.

Jag tryckte snabbt in och letade, så fort jag hittade det så klicka jag in på det. Jag startade det och kunde se hur båda var påverkade av varandras rörelser. Det bar så pinsamt att se sig själv ha sex. 

Jag
Du såg ju inte minst ful ut
Justin:
Haha, längtar till nästa gång, Damn gurl då kommer inte du leva efteråt.

Jag stängde av mobilen och log åt hans meddelande han var fan full. 
______________________________________________________________
Första kapitlet i veckan: done!

Så vad tycker ni långtråkigt kanske men det kommer hända mer på onsdag och fredag. Detta kapitlet vart kanske längre än "kort" men aja.

Det gäller bara att ni kommenterar.
6 kommentarer till nästa.

Postat av: anyonym

fan¨va bera kapitel snälla lägg upp en kapitel idag? kan inte vänta med att han och hon ska bara vara tillsammans en gång till som på föra kapitlet var hur grym som helst!!!
jag älskar din novell! <3

2013-10-20 @ 14:24:49
Postat av: anyonym

fan¨va bera kapitel snälla lägg upp en kapitel idag? kan inte vänta med att han och hon ska bara vara tillsammans en gång till som på föra kapitlet var hur grym som helst!!!
jag älskar din novell! <3

2013-10-20 @ 14:24:52
Postat av: Vazira

Omg AWESOOOMEEE😱😘 LÄNGTAR TILL NÄSTA!❤️ Skit bra novell❤️😘👌💕😍😘❤️

2013-10-21 @ 16:35:24
Postat av: JusDrewBieber

Åh vad bra skrivet ♥ Länktar tills nästa del kommer ut! Du är grym.

2013-10-22 @ 12:00:45
URL: http://jusdrewbieber.blogg.se
Postat av: rojinyao

åh, lägg upp nästa kapitel snart!!! du är grym på att skriva så fortsätt tjejen!!! :)

Svar: Tack blir så himla glad!
Biebertimez.blogg.se

2013-10-22 @ 21:56:57
Postat av: moa

Oherregud , så jävla bra , o nej det här kapitlet va inte lång tråkig , lovar du skriver skit bra♥♥

2013-10-23 @ 18:23:57
Postat av: Josse

Svar: Självklart kan vi göra ett länkbyte. Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

2013-10-23 @ 22:02:31
URL: http://foreverbbieber.blogg.se/
Postat av: Biebsnovel

Länkbyte?:*

2013-10-24 @ 09:58:46
URL: http://biebsnovel.blogg.se
Postat av: Hedil

Älskade den

2013-11-03 @ 15:37:09
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: