- "We need no wings to fly" ✎

Chapter 5-broke me when I just was fixed

Previous
Justin satt redan där så vadå var han den ända som inte brydde sig om mig. Något i mig vart ledsen och bara ville gråta. 
___________________________________________
När idrotten var slut orkade inte jag byta om så jag tvättade mig under armarna och ansiktet, spraya parfym och gick ut. Det här var verkligen konstigt. Varför vart han så kaxig helt plötsligt. Jag satte mig ner på min plats. "Ni kommer få jobba tre och tre för att det ska bli jämt, ni ska räkna ut den här tabellen och sen som är nytt göra en saga av talen." "Va?" "Såhär typ Olle gifte sig med Maria det blir 1+1=i en kvadrat som föreställer ett hus" "Jaha to easy" Och som vanligt skulle jag hamna med Justin fast som tur så är Dylan med oss.
(Då vet ni Dylan är den nya personen i novellen)
Dylan jobbade mest han försökte då och då fråga men jag var helt slut och tänkte bara på varför Justin vart så helt plötsligt. När lektionen äntligen var slut så gick jag till mitt skåp och såg Justin på vägen. Han gav inte minsta lilla minen, han gick bara förbi och sket i att jag stod där hans axel puttade mig så jag ramla ner så mina böcker och alltihop ramla på golvet. Jag satt bara kvar där och ville bara gråta. Jag borde ha lyssnat på Demi jag gör alltid samma fel lyssnar på mitt hjärta. Jag satte mig på knän och plockade upp mina böcker. "Ey Maddison vad har hänt.",frågade Dylan som joggade fram till mig. "Inget" Han hjälpte mig med att plocka upp mina böcker. Jag tog dem ifrån han och sprang hem. Så fort jag var hemma slängde jag mig ner på sängen och kastade bort skorna. Jag vill inte gråta men det bara faller. "Okay min lilla jordgubb är ledsen skulle hon vilja berätta för sin syster varför",sa Daria och lade sig bredvid mig i sängen. "Det är en kille i min klass jag fattar inte vad det är med honom han var snäll men han ändrades plötsligt och vart kaxig som första gången vi sågs",sa jag och torkade bort mina tårar. "Vad gjorde han?" "Idag på morgon rasten var vi helt okej men på idrotten så hände det han sköt en hård boll på mig fast han visste att jag var trött och skulle få ont, så jag svimmade och den ända som inte brydde sig om mig var han" "vad heter han?" "Justin" "Justin vad?" "Jag vet inte" "Jag vill bli som dig du är av det mesta stark och du faller inte för någon du vågar" "Så du vill bli som mig, ge mig din hand." Jag la min hand på hennes och hon la sin över och till slut jag över hennes andra hand. "Jag Daria lovar att vara vid din sida och hjälpa dig till att inte såras nån mer gång." "Och jag Maddison lovar att göra vad du än säger för att bli som dig",sa jag och log "okej, får jag hänga med dig till skolan imorrn?" "Varför, ditt jobb da?" "Jag har ledigt, så vi kan vara med varandra ännu mer."
Resten av eftermiddagen och kvällen spendera vi åt att se på filmer med varsin Ben & Jerry's i handen."Jag går och borstar" Jag gick in till toaletten och borstade."Så är du bered för en ny start från och med imorrn" "Ja" "Okej vi är redan inne på en ny dag så första lektionen är att kunna den speciella meningen" "Vilken?" "No relationships. No emotions. "Just sex.",sa hon och jag hängde med på det sista.
"Good du lär dig snabbt.",sa hon och gjorde vårt speciella handslag. 
klockan 00:12 gick vi och la oss.
 
 
"Jag vill klä dig idag" "Nej" "Vad sa vi igår!" "uhh okej" "sätt på dig det här.", sa Daria och kasta en svarta skin topp. "Really den puttar upp brösten till näsan vafan." "Du, jag har lovat något och du ville det och jag har något i huvudet jag vill ska hända så följ bara vad jag säger",Sa Daria surt och höll mig från mitt natt linne. "Okej",pep jag. "Med det här",sa hon och bar ett par svarta tigghts. Jag tog det och gick in till toaletten och tog på mig det. När jag kom ut så stod Daria och plockade med sminket. "Divel du borde klä dig mer såhär fast ska bara fixa här sa hon och fixade toppen vid brösten. "Perfekt och din fina mage syns. "Var det ditt mål?" "En av dem, JA" hon började sminka mig och fixa mitt hår. När hon var klar såg jag mig i spegeln. Wow det här var inte jag. Hon hade sminkat mig med rött läppstift lite brunare kräm så jag såg en aning solbränd ut och smoke ögon. Mitt hår hade hon flätat i en lös fiskbens fläta. "Och finally skorna sa hon och gav mig ett par killklackar. "Nu är du klar ta på dig skin jackan och gå ner och ät så kommer jag. Jag gick ner och åt några jordgubbar. När Daria kom ner så hade hon helt enkelt en rosa kort klänning med en vit vår jacka över och vanliga rosa klackar.
"Är du redo till en skoldag med syrran" "Haha, ja" Idag fick jag för mån gångs skull slipa gå så vi fick åka bil. När vi var framme sa något i mig att inte gå ut. "Daria jag kan inte ut." "NER NU",sa hon argt fast hon inte var arg. Hon hoppade av och öppnade min dörr. Hon gjorde en min med ögonen menande hoppa av nu. Jag hoppa av och kände mig trygg att ha henne vid mig. Allas totalt allas blickar var på oss. Vi gick in och satte oss utanför klassrummet. Var enda en dom gick förbi glodde på oss. "Glor dem alltid såhär på dig? "Trust me no",viskade jag. Jag såg Justin längs korridoren komma mot sitt skåp.Där är han, Justin",viskade jag åt Daria. "Han med jeans väst och krigs t-shirt?" "Ja han" Daria bitch blicka honom när han öppnade dörren tills han gick förbi oss. Mr. Henry öppnade dörren och alla steg in. Alla satte på sina platser och eftersom vi har franska så sitter jag bredvid Justin. Utan att säga något satte han bredvid mig fast jag ville att Daria skulle det. Daria tog en stol och satte sig framför vår bänk. Läraren rabblade men jag var i min lilla värld. Jag trummade med pennan. Jag kände hur Justins hand flög på min och tog pennan och med en hand bröt sönder den i två delar. Daria reagerade direkt. "Jag har tillräckligt ont i huvudet" "Sor...",var jag på väg att säga innan Daria avbröt mig. "Tyvärr är det inte hennes problem att du har det" "Och sen när vart du advokat till henne",sa han. "Stäng din stora käft innan det är över",sa Daria och satte sig så hon var rakt framför mig. "Få ut lite av luften du har i dig gumman innan jag gör det" Daria höll honom om käkarna hårt och vart totalt arg. "Jag är inte den bitchen du ska jiddra med",sa hon och släppte taget om honom och satte sig igen på sin stol. "Justin Maddison och du där ni tre ut, ni kan inte störa oss",sa läraren. Daria ställde sig upp och börja gå jag reste mig upp jag med och gick efter henne med Justin bakom mig. "Allt är ditt fel",röt han så fort dörren smälldes igen. "Sen när tog snyggingen med sig sin syster som skydd, oh vänta en syster som tog droger innan," "Föresten fuck vad snygg du är idag jag blir fan kåt i dig" Han ställde sig framför mig och lade två fingrar under min haka så jag vart tvungen att se honom i ögonen. "Låt mig testa dem här läpparna" Jag ska inte gråta. Jag slog bort hans hand och i en snabb reaktion slog jag honom en hård örfil och sparkade honom i foten och ännu snabbare tog jag han ifrån sin väst. "Ah no way det är inte du Maddison jag är så stolt över dig du gjorde allt blixt snabbt",sa Daria glatt och hoppade smått. "Om min syster drogade så glöm inte att du nu drogar och leker med tio tjejer varje dag, och uttala aldrig dem där orden framför mig igen för jag är inte en av dem nästa tjejer du ska kasta i högen efter en användning",morrade jag och släppte honom. Hans blick var kall utan känslor han gick mot mig tills vi kom till väggen. Han lekte med mitt hår. Han sträckte sig mot mig och viskade..... Jag såg ut från fönstret och såg det precis som han sa. "Så deal with it?" Jag vart svag och hade inget mer än att följa det han sa. Jag nickade och ögonen började svida bereda på att gråta. Han la sin hand på min bara rygg som toppen inte var ner till, han kysste mina käkar så jag vart tvungen att vända på mitt huvud. Daria tänkte precis dra bort honom innan jag höll upp handen att hon skulle stå kvar. Två tårar lyckades åka ner fast jag ansträngde mig att inte låta dem åka ner.  
_______________________________
Här har ni den och TACK så mycket till er som kommenterade. Kommentera nu exakt vad ni tycker! Tre kommentarer innan nästa kapitel kommer:)❤❤
 

Postat av: Celebnovell

Jättebra! :)

2013-06-27 @ 11:25:17
URL: http://Celebnovell.blogg.se
Postat av: shehed

väldigt bra kapitel ska försöka spriada det.

2013-06-27 @ 17:28:00
Postat av: Anonym

Jätten bra, när kommer mer?

2013-06-28 @ 09:41:25
Postat av: Anonym

mer snälla

2013-06-28 @ 10:43:40
Postat av: Zandra

Suuuper bra!

2013-06-28 @ 15:49:16
URL: http://justinbstoriees.blogg.se
Postat av: Maria :*

OMG!! Älskar novellen!! Meeeeeeeer

2013-06-28 @ 17:09:09
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: