- "We need no wings to fly" ✎

Chapter 11- What?

 
Det var inte svårt att veta att det var Justin. Han smekte min mage och kramade mig bakifrån. "Förlåt",viskade han vid min hals så jag rös. Han drog bort mina händer från mina bröst så bh:n ramla ner på golvet, han vände mig om och........
_____________________________________________
 
 Och....kramade mig. Jag såg upp på honom. Han drog ner sina händer till mina byxor och knäppte upp dem. Jag höjde på ögonbrynet och fukta mina läppar innan jag gav honom en hård örfil på kinden så han ramla ner på sängen. Jag plockade upp min tröja och bh innan jag sprang ut till toaletten. Tårarna fyllde mina ögon, jag stängde igen dörren och luta mig mot den så jag gled ner till golvet.  -inget är mellan oss, han kan inte bara komma in och tro att han kan göra vad han vill, försökte jag övertyga mig själv. Varför håller inte jag det jag säger. Från och med idag - No relationships.No emotions. Just sex.  
"Maddison öppna dörren låt mig bara förklara",skrek Justin bakom dörren. 
Jag försökte skita i det han sa. 
"Maddison snälla öppna dörren",skrek han ännu en gång. 
Jag ställde mig upp så jag stod rakt framför dörren. 
"Maddison snälla jag vet inte vad jag gjorde, öppna för fan",skrek han och bankade hårt på dörren så jag röck till och tog ett snabbt steg bakåt. 
"Jag sitter kvar här tills du öppnar så du bar vet",sa Justin och sekunden Senare hörde jag hur han luta sig mot väggen och satte sig ner. Min kind var alldeles för våt. Jag öppnade kranen, fyllde händerna med kallt vatten och slängde det över ansiktet så jag röck till så kallt det var. Jag tog ännu en gång och slängde det över mig själv den här gången. En idé slog upp i mitt huvud. Jag tig dusch kranen eller vad man nu kallar det och satte på kallaste vattnet, jag lät det rinna över mig så en våg av glädje spred sig i hela min kropp jag hoppade runt och sjung högt. 
"Maddison vad händer med dig?",skrek Justin. 
Jag sket i honom och skvätte ner hela badrummet. Han fortsatte skrika och fråga. Tillslut när inget ljud kom ifrån honom så stängde jag förvånat av vattnet och försökte höra ett ljud. Ingenting. Jag låste upp dörren och gick förbi. Han satt ner vid dörren lurad mitt väggen. Jag var precis bort ifrån honom innan han lyfte upp huvudet och förvånat satte sig upp och stoppade mig från benet. "Maddison",viskade han och reste sig upp.  Jag såg honom argt i ögonen och lade händerna i kors vid brösten. Han lade två fingrar på min haka så jag var tvungen att se honom i ögonen, han höll i min hand så jag släppte ner dem. Han höjde ett ögonbryn nät han såg badrummet. "Jag vet inte vad för fel jag gjorde, men ändå ingen på hela världen har slagit mig örfil det var onödigt av dig.", sa han  "kul, vet du vad jag visste exakt vad jag gjorde när jag gav dig en örfil och har lust att göra om det",spottade jag på hans ansikte och gick förbi honom utan en ända min. Jag gick in till mitt rum för att byta om. Min mobil vibrerade. -Okänt nummer. "Hallå",sa jag. 
"Hej, det är Dylan",sa Dylan.
 "Åh, hej Dylan?, hur fick du tag på mitt nummer?",frågade jag och satte mig på sängen. 
"Är det så viktigt att veta vart jag fick det ifrån?",frågade han.
 "Ja, för mig",flinade jag. 
"För mig är min fråga viktigare",sa han och tydligt kunde jag tänka mig hur han log. 
"Vad för fråga?" 
"Skulle du vilja ut med mig?",frågade han- jag har ju ändå inget nu. 
"Haha okej när ses vi?", frågade jag.
"Hämtar dig om 15",sa han 
"Okej ses då",sa jag och lade på. 
 
 
Jag skuttade till min garderob och letade fina kläder. Jag satte på mig en blå stickad tröja, med vita byxor, jag satte på mig höga Converse. Jag plattade håret snabbt och sminkade mig fint, till sist lade jag rosa läppstift. Jag satte på mig en klocka och armband innan jag sprayade några gånger av min parfym. Jag kammade håret vilket såg ut att vara plattat. Jag såg mig i spegeln för sista gången innan jag steg ut. "Vart ska du",sa Justin som satt på soffan.
 "Varför bryr du dig?",sa jag. 
"Svara bara",sa han. 
"Då du vill verkligen veta, ut med en kompis.", sa jag och smällde till  dörren. Dylan satt på en bänk på andra sidan av trottoaren. Jag sprang fram till honom och kramade honom. 
 
 
"Heej det var länge sen",sa jag ,drog på första ordet.  
"Ja du har ju vart sjuk ett tag nu",sa han. 
"Ja, så idag vill jag ägna hela eftermiddagen med dig",sa jag och log så stort jag kunde. 
"Förresten vad fin du är idag",log han och stoppade in händerna i fickan, jag kunde känna hur han kände sig stel. "Så vad har du tänkt vi ska göra?",frågade jag. 
"Lite av allt, först vill jag att vi åker på bio",sa han. "Then let's go" 
Vi gick in till bion, Dylan fixade alltihop och eftersom vi kom rätt i tid så gick vi raka vägen till biografen. 
 
 
Filmen hade spelats i ett tag nu, den var så bra jag var helt inne i filmen medan Dylan rörde på sig hela tiden. "Sluta rör dig det är ju du som har valt filmen",sa jag och skoj slog honom i axeln. 
"Ja,ja uppfattat snygging",sa han
"Hahaha, sluta",sa jag och fortsatte kolla på filmen. 
Jag kände hur popcorn hamna på mig. 
"Ey vad gör du?",viskade jag. 
 
 
"Va, vad sa du?",sa han och vände sig mot mig. "Du vet vad du gjorde", mumlade jag. "Nej inte har jag gjort något!",sa han och lekte oskyldig. "Inte?" Jag tog hans popcorn och kastade den över hela honom. "Så det är så du vill ha det?",sa han och hoppade på mig. Han kittlade mig, ja faktiskt mitt i biografen. "Ni två ut",skrek en man som antagligen jobbade där. Vi gick ut från biografen. "Allt är ditt fel filmen var så bra!!!!",klagade jag. "Förlåt, förlåt jag bjuder in dig en annan gång, men nu ska du med mig.",sa han och drog med mig till en park mitt i stan. Han köpte två glassar, vi satte oss på bänken och bara åt. "Så berätta om dig själv",sa jag. "Ja du vet vem jag är, jag har bott är i ett långt tag nu men något inte många vet är att jag har en tvilling bror.",sa han.
"Vad tror du skulle hända i filmen om vi fortfarande satt där?",frågade jag.
"Vi tar det vid skateboard banan.",sa han och tog med mig dit. Jag fick prova men det gick inte så bra. "Låt mig vissa",sa han och ställde sig på skateboarden. Han gjorde flera trix. "Kom igen hoppa på",sa han och räckte fram sin hand. Jag höll i den och hoppade på. Vi körde sakta, efter en stund hade farten ökat så det var för läskigt att ens ha ögonen öppna. "Så läskigt är det väl inte",flinade Dylan. 
"Jo, snälla stoppa den",bad jag. 
"Kom igen.",sa han och kramade mig medan vi fortfarande stod på skateboarden. "Nähe då hoppar väl jag ner",sa jag och tänkte precis hoppa ner. "MADDISON NEEEJ",hann jag höra innan Dylan drog tillbaka mig så han istället flög fram mot....bilen!! Jag reste mig snabbt som blixten och hoppade på honom så han landa på gräset. Vad hade just hänt allt gick för snabbt det tog inte ens en minut mycket mindre. Dylan sträckte på sig och satte sig upp. "Shit, hur hände allt det här?",mumlade han. Jag satte mig upp och gjorde rent mig. Vi hade samlat ihop oss igen så gick vi bara runt i parken. Dylan vart tvungen att gå utan tröja eftersom den hade rivits sönder. "Du svarade aldrig vad du trodde skulle hända i filmen",frågade jag. "Uhm.......dem gick ju i för sig  runt i en park som oss och det jag tror är att dem började JAGGAA VARANDRA",sa han och sprang efter mig vilket fick mig att springa ifrån honom. Jag sprang till andra sidan av gungorna och han stod mittemot mig, plötsligt sprang han rakt fram så jag snabbt sprang till rutschkanan och steg endast upp i några steg innan Dylan bar mig och snurrade runt mig. Jag skrattade för fullt och försökte få mig ur hans grepp vilket resultated var att han släppte ner mig. Han släppte ner mig, och lade sin hand på min kind och såg mig rätt i ögonen. Jag slingrade min hand runt hans nacke och ställde mig på tå , smidigt placerade han sin hand på min midja.
 
 
 
Han sträckte fram sina läppar så det var nån millimeter mellan våra läppar. Jag ville men samtidigt inte. Jag slöt mina ögon och lät honom ta steget, jag kände hur hans läppar trycktes mjukt mot mina, jag besvarade kyssen och masserade mina läppar mot hans. Han tryckte mig närmre sig. Jag kände inte mer än hur våra tungor nu lekte med varandra. Jag log åt tanken att vi stod och hånglade på gatan. Jag avbröt kyssen. Han log innan han pussa mig på kinden. Jag log som svar och kramade honom. "Du kanske borde hem.",viskade Dylan. "Mm",mumlade jag. Hela vägen var vi tysta, det var riktigt pinsamt. När vi var framme till vår dörr så kramade jag honom och steg in till huset. Det var alldeles mörkt i huset, alla lampor var stängda. Jag såg på klockan som visade 00:08 jag drog av mig skorna och steg in till vardagsrummet. "Du sa aldrig att det var en KILL kompis",viskade Justin som stod bakom mig. Jag röck till och vände mig om mot honom. 
"Varför bryr du dig du är varken min bror eller min pojkvän och dessutom en som bor i min lägenhet.",sa jag 
" Du sa inte heller att du skulle komma hem sent",svarade han istället.
"Eftersom du inte hörde vad jag sa så har jag något du kanske kommer vässa di hörsel till- han lyfte blicken till mina ögon. Vi kysstes, mjukt, skönt bara så underbart mitt i parken i den kalla luften",fortsatte jag beskriva bara gör att retas med honom. Han stelna till. "Mm, nu hör du, riktigt bra, vet du vad mer han hade ingen tröja på sig, han var så snygg.",viskade jag med all kaxig het. Han slöt ögonen innan han slingrade sin hand runt min hals och kramade mig, varmt och skönt. "Hoppas det var en bra första kyss, jag skulle inte göra den så perfekt åt dig",viskade han.  Jag stod där förvånad över hans beteende, verkligen o förväntat. Jag var verkligen dissad. 
"Gå sov nu",sa han och släppte mig. Jag gick in till mitt rum och byte om och lade mig i sängen. Jag såg hur Justin stod lutad mot dörr öppningen och såg på mig, ingen sv oss sa något vi bara såg på varandra. Han stängde igen dörren. Tv:en sattes på, jag kunde höra hur han rörde sig i lägenheten. Precis när jag var väg på att somna vilket var efter en riktigt lång tid så hörde jag hur någon ramla ner på marken. Jag reste mig upp och sprang ut.... Jag föll ner på knän och höll för munnen vad hade han gjort!!!!
_________________________________________________
There we are! Så vad tycker ni hittills??? Förlåt för mitt dåliga uppdaterande men jag har verkligen ingen ork att skriva, jag har idéer jag vill skriva ner men jag är bara för lat, someone like me? Nej kanske inte lika mycket som mig. MEN GLÖM INTE KOMMENTERA BBYS NI ÄR MITT ALLT NI ÄGER ERA KOMMENTARER FÅR MIG ATT SMÄLTA FÖR ER!!!! Kommentera nu!!!
 

Postat av: Anonym

Så bra kommer kolla hela tiden om det kommit ett nytt kapitel;)

2013-07-15 @ 22:02:17
Postat av: Maria :*

sjukt bra!

2013-07-16 @ 02:14:43
Postat av: Hanna

Jag längtaaaarrrrr OMG , snälla snabbt en kapitel

2013-07-16 @ 04:08:08
Postat av: Natasha

Grymmt! När kommer nästa kapitel? Tacksam för ett svar❤

Svar: Jag vet faktist inte:(
Manar

2013-07-18 @ 00:01:56
Postat av: Natasha

När kommer nästa kapitel??? Du är grymm! Tacksam för ett svar!❤

2013-07-18 @ 16:10:53
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: